Licitatie Publica - Modernizare drum comunal DC 97 Bucovat - Palilula, km 0+000-3+750, Bucovat - Carligei, km 1+600 - 3+000, Bucovat - Dealul Perilor, km 0+200 - 1+050, judetul Dolj, anuleaza anuntul de participare numarul 20090 din 20.06.2007
Anunt de participare numarul 20402/21.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BUCOVAT (CONSILIUL LOCAL BUCOVAT)
Adresa postala: comuna Bucovat, judetul Dolj, Localitatea: Bucovat, Cod postal: 207125, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Vasile, Tel.0251360285, Email: [email protected], Fax: 0251360257
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drum comunal DC 97 Bucovat - Palilula, km 0+000-3+750, Bucovat - Carligei, km 1+600 - 3+000, Bucovat - Dealul Perilor, km 0+200 - 1+050, judetul Dolj, anuleaza anuntul de participare numarul 20090 din 20.06.2007
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Bucovat, sat Bucovat, sat Carligei, sat Palilula, judetul Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare drum comunal DC 97 Bucovat - Palilula, km 0+000-3+750, Bucovat - Carligei, km 1+600 - 3+000, Bucovat - Dealul Perilor, km 0+200 - 1+050, judetul Dolj, Lotul 1 - Proiectare; Lotul 2 - Executie de lucrari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total :3364214, 65
Valoarea estimata fara TVA: 3, 364, 214.65RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 50.000; Garnatie de buna executie - 10 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform procedurilor aplicate proiectelor finantate prin Programul SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere pentru depunerea unei oferte comune (art.44/OUG nr.34/2006). Daca se subcontracteaza vor arata partile supuse licitatiei de potentialii subcontractori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Transe de plata : maxim 3. Durata de executie a contractului: maxim 7 luni de la semnarea contractului
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa detina: Certificatul de inregistrare si certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Autorizatia de functionare / alte echivalente. Statutul, contractul de societate, actele aditionale, dupa caz actul constitutiv.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani. Scrisoare de bonitate bancara, bonitate financiara. Contract de credit sau scrisoare bancara privind valoarea maxima a creditului obtenabil.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 3ori valoarea contractului. Profitul net pozitiv pe ultimul an contabil. Lichiditatea generala sa fie mai mare de 100%. Solvabilitate patrimoniala mai mare de 30 %, contract de credit de peste 30 % din valoarea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Proiecte si lucrari similare, sistemul de management al calitatii, echipamentul din dotare alocat proiectelor, expertii propusi pentru elaborarea documentatiei de proiectare si executia lucrarilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 3: Certificat de organism de acreditare. Suficient ca numar si structura. Sa acopere intreaga gama de specialitati ale proiectului. Studii, calificare si pregatire profesionala adecvate pentru lucrari de infrastructura
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C2 111541700140/07.09.2006
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria Consiliului Local Bucovat, judetul Dolj
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2007 15:00
Locul: Consiliul Local al comunei Bucovat, judetul Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observator desemnat de C.R.P.D.R.P. 4 SV OLTENIA. Orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor in baza art.33 alin (a) din HGR 925/2006
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program SAPARD, Masura 2.1 Submasura: Dezvoltarea si imbunatatirea infrastructurii rurale.
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata in data de 28.06.2007, ora 10.00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Bulevardul Nicolae Titulescu, nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251415601, Email: -, Fax: -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Bucovat
Adresa postala: comuna Bucovat, judetul Dolj, Localitatea: Bucovat, ,Cod postal: 207125, Romania, Tel.0251360285, Email: [email protected], Fax: 0251360257
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2007 15:26