Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare drum comunal DC Stauceni-Silistea,strazi si uliti,canalizare si statie epurare apa uzata menajera Stauceni si Silistea


Anunt de participare numarul 70845/16.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Stauceni (Primaria Comunei Stauceni)
Adresa postala: loc.stauceni jud.botosani, Localitatea: Stauceni, Cod postal: 717355, Romania, Punct(e) de contact: Consiliul Local Stauceni, Tel.0231545794, In atentia: Epuras Cozmin-Iulian, Email: [email protected], Fax: 0231545963
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drum comunal DC Stauceni-Silistea, strazi si uliti, canalizare si statie epurare apa uzata menajera Stauceni si Silistea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Stauceni, Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elab.PT, DE, doc obt.avize si acorduri, PAC, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie canalizare si epurare apa uzata menajera uzata, modernizare drum comunal DC Stauceni-Silistea, strazi si uliti satul Silistea, comuna Stauceni, judetul Botosani.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 8, 385, 624RON
II.2.2) Optiuni
Da
pt serv/lucr.suplim se incheie un nou contract cu valoare de maxim 50% din val.contr.initial
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de particp.Lot 1-88000 lei;Lot 2-79000 lei;garantia de buna executie 5% din val contr.fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul FEADR, Masura 322"Renovarea, dezvoltarea satelor, conservarea si imbunatatirea mostenirii rurale"
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
societati, asociatii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie eligibilitate;Declaratie privind neincadrarea in prev.art.181 din OUG nr.34/2006;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributia pt. asigurari sociale de stat;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Documente care dovedesc o forma de inregistrare persoane juridice /fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Identificare financiara;Inf.privind situatia ec-fin;Informatii generale, completand dormularele din doc.de atribuire;Copii bilanturi pe ultimii 3 ani;Scrisori de bonitate din partea bancilor;Documente pentru demonstrarea ca operatorul economic are acces la sau ca are disponibile resurse negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare pt realiza cashflow de executie a lucrarii resoective pe o perioada de 90 zile in valoare de minim 2000000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani;Recomandari de la alti clienti;Pentru ofertantul lotului 1-Indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 3 contracte de aceeasi natura si complexitate cu cea supusa licitatiei, pentru ofert.lotului 2 -Indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 3 contracte de aceeasi natura si complexitate cu cea supusa licitatiei;Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului; Ofertantul lotului 2 va face dovada ca dispune de cel putin 3 sudori(otel si politilena) autorizati ISCIR;Ofertantii sa dispuna de RTE si responsabil cu calitatea in domeniu , ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001 sau echivalent;Copie autorizatie responsabil cu controlul tehnic de calitate si a responsabilului tehnic cu executia;Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani pentru proiectare;Copie dup[ cel putin 3 contracte de aceeasi natura si complexitate cu cea supusa licitatiei in ultimii 3 ani;Ofertantii activitatilor de proiectare vor face dovada personalului angajat cu carte de munca sau contracte de colaborare pentru 2 ing.specialitatea CFDP si 2 ing.proiectanti CH sau IC
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
37
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.02.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se ridica in urma unei solicitari scrise din partea op.ec. inainte cu 1 zi.Plata se face la caseria unitatii sau in cont bancar.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.02.2009 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.02.2009 11:00
Locul: Consiliul Local Stauceni, jud.Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul FEADR, Masura 322"Renovarea, dezvoltarea satelor, conservarea si imbunatatirea mostenirii rurale"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str.Stefan cel Mare nr.62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720004, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Stauceni-Compartimentul juridic
Adresa postala: Sat.Stauceni, Localitatea: Stauceni, Cod postal: 717355, Romania, Tel.0231545794, Email: [email protected], Fax: 0231545963
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.01.2009 11:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer