Licitatie Publica - Modernizare drum comunal DC124, Onesti-Racauti-Buciumi,Km2+200-8+200,Com. Buciumi,Jud.Bacau
Anunt de participare numarul 51990/12.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BUCIUMI (CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala: LOC. BUCIUMICOM. BUCIUMIJUD. BACAU, Localitatea: BUCIUMI, Cod postal: 607607, Romania, Punct(e) de contact: OANA MURARU, Tel.0745027881, Email: [email protected], Fax: 0234339929
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL LOCAL BUCIUMI
Adresa postala: COM. BUCIUMISAT BUCIUMI, Localitatea: BUCIUMI, Cod postal: 607607, Romania, Punct(e) de contact: CONSILIUL LOCAL BUCIUMI, Tel.0234339929, 0745027881, In atentia: MURARUOANA, Fax: 0234339929
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drum comunal DC124, Onesti-Racauti-Buciumi, Km2+200-8+200, Com. Buciumi, Jud.Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Buciumi, drum comunal Dc124
Cod CPV 45233140-2- Lucrari de drumuri
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- lucrari pregatitoare
- amenajare sistem rutier
- amenajare acostamente drum
- santuri si rigole
- podete
- amenajare drumuri laterale
- lucrari de poduri, consolidare corp drum si siguranta circulatiei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Km 2+200-8+200 Judetul Bacau DC124
Valoarea estimata fara TVA: 5, 409, 369RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 60000, 00 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local in functie de alocatiile financiare in baza legii 577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Imputernicire legala pentru semnarea oferte, Declaratie privind indeplinirea obligatiilor, Copie certificat de inregistrare, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de comert si Industrie, conform fisei de date a achizitiei, parte integranta din documentatia de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Inf. privind situatia economico-financiara -Bilanturi contabile la 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007 vizate si inregistrate de organele competente, Scrisoare de bonitate emisa de o banca din romania, Fisa informatii generale, Capacitate financiara de sustinere a lucrarii conform fisei de date a achizitiei, parte integranta din documentatia de atribuire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de atestare ISO 9001, Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor, Experienta similara, Recomandari din partea altor beneficiari/clienti-3 recomandari, Declaratie privinf informatii cu dotarile specifice, utilaje, echipament, Asigurarea cu personal de specialitate conform fisei de date a achizitiei, parte integranta din documentatia de atribuire
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Durata de executie
30%
Descriere:
3.
Programul calitatii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.06.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2008 16:00
Locul: Sediul autoritatii contractante - Consiliul Local Buciumi, Jud. Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de autoritatile ofertante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6 , SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostiinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL BUCIUMI
Adresa postala: COM. BUCIUMI, Localitatea: BUCIUMI, Cod postal: 607607, Romania, Tel.0234339977, Fax: 0234339977
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2008 12:28