Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Modernizare drum comunal DC19 Botiza - Grosii Tiblesului in lungime de 8,4 km"


Anunt de participare numarul 97918/13.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BOTIZA (PRIMARIA COMUNEI BOTIZA)
Adresa postala: COMUNA BOTIZA, JUD. MARAMURES, STR. PRINCIPALA, NR. 416, Localitatea: Botiza, Cod postal: 437065, Romania, Punct(e) de contact: Ioana Dolca, Tel.0262/334011, Email: [email protected], Fax: 0262/334157, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Modernizare drum comunal DC19 Botiza - Grosii Tiblesului in lungime de 8, 4 km"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Botiza
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
, ,Modernizare drum comunal DC19 Botiza - Grosii Tiblesului in lungime de 8, 4 km" cu o singura banda de circulatie cu o latime de 4 m si acostamenta de 2x0, 75m , avand o structura rutiera elastica, scurgerea apelor se va face prin rigole triunghiulare iar descarcarea lor prin intermediul a 16 podetelor tubulare avand diametrul de 800.Pentru traversarea paraului se vor realiza 5 poduri cu o deschidere de 10 m, conform studiului de fezabilitate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
, ,Modernizare drum comunal DC19 Botiza - Grosii Tiblesului in lungime de 8, 4 km"
Valoarea estimata fara TVA: intre 8, 000, 000 si 9, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare se prezinta in original.Cuantumul garantiei: 100.000 lei.Perioada de valabilitate: 90 de zile calendaristice.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-fonduri proprii-fonduri guvernamentale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie-Declaratie de eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181din OUG 34/2006;Prezentarea de certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor catre stat inclusivcele locale;Cazier fiscal eliberat de Anaf, valabile la data deschiderii ofertelor.In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Certificat constatator emis de Registrul Comertului;Certificat de inregistrare fiscala;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Bilant contabil la 31.12.2008 cu rezultat pozitiv vizat de organele competente;Cifra medie de afaceri de pe ultimii 3 ani: 2006, 2007, 2008 sa aiba valoarea de 12000000 lei.
Lichiditatea generala sa fie mai mare de 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Declaratie privind dotariile specifice minime: statie de betoane autorizata prorie sau un contract de colaborare;Statie de asfalt autorizata prorie sau contract de colaborare;autobasculante, 4 escavatoare, 2 buldozere, 2 autogredere, 2 cilindrii compactori intre 10-16 tone;macara de 50-80 tone.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, pe ultimii trei ani (Formularul nr. 10). Declaratia va fi insotita de o Fisa cu informatii generale privind personalul ofertantului la data depunerii ofertei si de tabelele indicate in anexele formularului.Personalul destinat executiei lucrarii trebuie sa fie astfel dimensionat incat sa asigure implementarea proiectului in perioada de timp programata, ca si cerinta minima pentru executie.Copie dupa certificatul prin care se atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001, un sistem de management de mediu conform conditiilor din standardul ISO 14001, sistem de management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale, conform conditiilor din standardul OHSAS 18001, in termenul de valabilitate mentionat de emitent.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani: se va completa Formularul nr. 12 din Sectiunea Formulare, unul sau mai multe contracte de drumuri cu o valoare cumulata de 4000000 lei, unul sau mai multe contracte de executie poduri cu o valoare cumulata de 4000000lei, declaratie privind lista principalelor prestari de servicii-proiectare in ultimi trei ani;
-cerinta minima cel putin un contract in valoare de 150000lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.05.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.05.2010 12:00
Locul: Comuna Botiza, Nr.416, str.Principala,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3204642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Sectia Contencios administrativ si fiscal Cluj-Napoca
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, Nr.1, ,Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 431049, Romania, Tel.0264/596110, Email: [email protected], Fax: 0264/592322
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Botiza
Adresa postala: Str. Principala, Nr.416, Localitatea: Botiza, Cod postal: 437065, Romania, Tel.0262/334011, Email: [email protected], Fax: 0262/334157, Adresa internet (URL): www.primariabotiza.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2010 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer