Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare drum comunal DC41 si Strada Principala, loc. Henig, com. Berghin, jud. Alba


Anunt de participare numarul 89278/23.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BERGHIN
Adresa postala: Berghin, str. Principala, nr.361, Localitatea: Berghin, Cod postal: 517110, Romania, Punct(e) de contact: ALIN BOJAN, Tel.0258854101, Email: [email protected], Fax: 0258854101, Adresa internet (URL): www.primariaberghin.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drum comunal DC41 si Strada Principala, loc. Henig, com. Berghin, jud. Alba
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DC 41 Henig, localitatea Henig
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari terasamente, amenajare sistem rutier proiectat, executie acostamente, amenajare drumuri laterale, dispozitive de colectare si evacuare a apei, lucrari de podete, lucrari de consolidare drum, lucrari de amenajare a podurilor, lucrari de siguranta circulatiei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de asfaltare pe DC41 si Strada Principala Henig, conform caitelor de sarcini si listelor de cantitati
Valoarea estimata fara TVA: 3, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 34000 lei si garantia de buna executie in procent de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12A Declaratie privind eligibilitatea .Formularul 12B- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006.Formularul 12 C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificat constatatoar privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
- Certificat constatatoar privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat Agentia de Administrare Fiscala Directia generala a Finantelor Publice- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata;
- Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului depe langa Tribunalul Teritorial in copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiat.Bilanturile contabile la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, vizate de Administratia Finantelor Publice (Serviciul Bilanturi)Capacitatea economico-financiara a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186, alin. 1, 2, 3 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani :6.700.000 lei. Bilanturile contabile la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Efect. medii ale pers angajat si de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani Lista personalului responsabil cheie care va fi angajatdeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicelista a utilajelor, instalatiilor si al echipamentelor tehniceDeclaratie privind lista principalelor lucrari finalizate in ultimii 5 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
seful de lucrari, specialist cu studii sup in dom drumuri si poduri cu cel putin 10 ani exp Min 1 responsabil tehnic cu exec lucrarilor de c-tii in dom - C-tii rutiere, piste de aviatie, poduri, tunele cu atestat valabil la data ofertarii si cu exp de cel putin 3 trei ani de la data atestarii in derularea unor proiecte sim Min 1 resp cu controlul tehnic de calitate in c-tii, domeniul Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu cu atestat valabil la data ofertarii si cu exp specifica minima de 3 ani; Min 3 spec cu studii sup in domeniul drumuri si poduri cu cel putin 5 ani exp specifica in derularea unor proiecte sim; o statie de preparat mixturi asfaltice, cu Autorizatie de functionare, inspectia tehnica valabila si autorizatie de mediu valabila. In cazul in care nu detine in prop. o astfel de statie, ofertantul trebuie sa faca dovada ca va putea asig cantit de asfalt nec. -dovada accesului la produse de balastiera dintr-o exploatare autorizata (cu permis de exploatare, autoriz de gospodarire a apelor si autoriz de mediu). autobasc pt transport mixturi asfalticemin. 3 buc Autoveh trebuie sa fie dotate cu prelate speciale. - autobasc pt transport mat de c-tii min. 2 buc. - autospeciala cu matura mecanica minim 1 buc. - autospeciala pt aplicarea emulsiei bituminoase (gudronator) minim 1 buc. - repartizator de asfalt cu inspectie tehnica valabila minim 2 buc. - vibrocompactor cu cilindru lis de cel putin 12t minim 2 buc. - vibrocompactor cu cilindru lis pentru spatii inguste minim 1 buc. - vibrocompactor cu pneuri de cel putin 8t minim 1 buc. - autogreder - minim 2 buc. - excavator mimin 1 buc - laborator de grad II, autorizat ISC - finalizarea in ultimii 5 ani a cel putin 3(trei) contracte de executie pentru lucrari similare de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea licitata si a caror valoare insumata sa fie de cel putin de 3.400.000 lei fara TVA; lucrarile similare vor fi insotite de doc doveditoare: contracte de executie, PV de receptie la terminarea lucrarilor, recdin partea beneficiarilor vizate de ISC asig. OHSAS 18001/2004 , ISO 9001:2001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2202/30.09.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.11.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2009 13:00
Locul: Primaria comunei Berghin, str. Principala, nr. 361
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL Alba
Adresa postala: Adresa postala: str. Piata Iuliu Maniu, nr. 24, Localitatea: Alba-Iulia , Cod postal: 510111 , Romania, Localitatea: Alba-Iulia, Cod postal: 510111, Romania, Tel.0258/813510, Fax: 0258/811184
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Berghin
Adresa postala: Str. Principala, nr. 361, Localitatea: Berghin, Cod postal: 517110, Romania, Tel.0258/854101, Email: [email protected], Fax: 0258/854101, Adresa internet (URL): www.primariaberghin.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2009 10:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer