Licitatie Publica - MODERNIZARE DRUM COMUNAL D.C.49 SCHIT HADAMBU-URSITA-MIRONEASA
Anunt de participare numarul 68155/05.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MIRONEASA
Adresa postala: COMUNA MIRONEASA , JUD.IASI, Localitatea: Mironeasa, Cod postal: 707300, Romania, Punct(e) de contact: MARIA MANTU, Tel.0232228600, In atentia: primar Curcudel Elena, Email: [email protected], Fax: 0232228600
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE DRUM COMUNAL D.C.49 SCHIT HADAMBU-URSITA-MIRONEASA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA MIRONEASA, JUDETUL IASI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea prin asfaltare a drumului comunal D.C.49 tronsonul SCHIT HADAMBU-URSITA-MIRONEASA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul de lucrari cuprinde proiectarea si executialucrarilor de asfaltare a drumului comunal D.C.49 +asistenta tehnica pe durata executiei
Valoarea estimata fara TVA: 7, 428, 545RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 148.000 lei si garantie de buna executie in procent de 10% din valoarea contractului , fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se face prin fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181; Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat; Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat de Inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie; Certificat de atestare eliberat de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania; Certificat de inregistrare in scopuri de TVA(daca este platitor)
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de 22.000 000 ron; Copii ale bilantului contabil pe ultimii 3 ani, precum si orice alte documente legale edificatoare pe care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de experienta similara(copii dupa contractele prezentate ca experienta;
-Lista principalelor lucrari pe ultimii 5 ani;
-Copii dupa procesele-verbale de receptie la terminarea lucrarilor;
-Recomandarile din partea beneficiarului cu viza Inspectoratului de Stat in Constructii;
-Declaratie privind lista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului.-Declaratie privind numarul mediu al personalului angajat, personal tehnic de specialitate, persoane direct responsabile de indeplinirea contractului;
-Documente care atesta certificarea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001, atestarea standardelor de mediu ISO 14001 si OHSAS 18001-sistemul de management al sanatatii si securitatii ocupationale
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se va achizitiona de la casieria autoritatii contractante-primaria Mironeasa
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2008 11:00
Locul: sediul primariei comunei Mironeasa
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii delegati ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310. 46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Camera de Comert si Industrie Iasi
Adresa postala: Bulevardul Carol I, nr . 27, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700507, Romania, Tel.0232/268001, Email: [email protected], Fax: 0232/214530
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: sat/comuna Mironeasa, judetul Iasi, Localitatea: Mironeasa, Cod postal: 707300, Romania, Tel.0232/228600, Email: [email protected], Fax: 0232/228652
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.11.2008 20:29