Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Modernizare drum comunal DC78, intersectie DN6(E70) ? intersectie DC80, comuna Stangaceaua, judetul Mehedinti?


Anunt de participare numarul 107382/08.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA STINGACEAUA
Adresa postala:  strada Principala, Localitatea:  Stangaceaua, Cod postal:  227430, Romania, Punct(e) de contact:  SEDIUL PRIMARIEI STANGACEAUA, Tel. 0252/373530, In atentia:  BOARNA PETR - PRIMAR, Email:  [email protected], Fax:  0252/373530, Adresa internet (URL):  [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Modernizare drum comunal DC78, intersectie DN6(E70) ? intersectie DC80, comuna Stangaceaua, judetul Mehedinti?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Principala locatie a lucrarii : com. Stangaceaua, jud. MH
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 679, 824RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare drum comunal DC78, intersectie DN6(E70) ? intersectie DC80, comuna Stangaceaua, judetul Mehedinti avand lungime 2885, 85m; latime parte carosabila 5, 5m, latime acostamente 2x0.5; Sistem rutier: 25cm fundatie balast, 6cm BADPC25; 4cm BA16
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Modernizare drum comunal DC78, intersectie DN6(E70) ? intersectie DC80, comuna Stangaceaua, judetul Mehedinti?
Executie Cod CPV: 45233140-2 ? Lucrari de drumuri
Valoarea estimata fara TVA: 1, 679, 824RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 32000 leiCUANTUMUL GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE EXPRIMATA PROCENTUAL :10 % DIN VALOAREA CONTRACTULUI SUBSECVENT, FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere / subcontractant
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea , art 180
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, emise cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertei
certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice)
Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului (CUI)
constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009 cu viza organelor competente; Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani (respectiv 2007, 2008, 2009; Lichiditate generala 100%
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri este deminim 3200000lichiditate generala de minim 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrarisimilare executate in ultimii 5 ani
Lista resurse tehnice (dotari)
Lista resurse umane (personal)
Informatii privind subcontractantii
Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001
Certificatului privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale din seria OHSAS 18001
Certificat ISO 14001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentarea unui contract in valoare de minim 1600000Resurse tehnice: Ofertantul trebuie sa detinaurmatoarea dotare tehnica proprie , inchiriate sau leasing : centrala de beton semiautomatizata 21-40 mc/ora ;buldozer ; compactor pentru terasamente ; cilindru compactor pentru asfalt ;autogudronator ;repartizator de asfalt ;autocisterna ;perie mecanica ;automacara ;incarcator frontal ;autogreder ;statie producere mixturi asfaltice (min.60 tone/ora) ; laborator de gradul II atestat de incercari pentru produsele puse in opera sau contract de colaborare cu un laborator de gradul II atestat ;Personal solicitat: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: -1(unu)responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executataPrezentare copie atestare/acreditare responsabil tehnic, copie legalizata legitimatie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei.-1(unu)responsabil cu calitatea atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata-sef punct de lucru inginer CFDP cu vechime minima de 5 ani;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
OFERTA TEHNICA
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2010 11:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI STANGACEAUA JUD. MEHEDINTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPURNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice documentatia nu se poate atasa la anunt si poate fi ridicata direct de la sediul autoritatii contractante.in data de 17.09.2010 ora 11.00 va avea loc o vizita in teren pentru pentru o evaluare cat mai corecta a lucrarii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
C.N.S.C.
Adresa postala:  str.Stavropoleos, nr.6, sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Mehedinti
Adresa postala:  B-dul CarolI, Nr.14, Localitatea:  Drobeta Turnu Severin, Cod postal:  220099, Romania, Tel. 0352403100, Fax:  0352403100, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
C.N.S.C. si Tribunalul Mehedinti in termen de 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2010 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer