Licitatie Publica - ,,MODERNIZARE DRUM COMUNAL INTRE LOCALITATILE LOVNIC SI GRANARI COMUNA JIBERT JUDETUL BRASOV
Anunt de participare numarul 86463/15.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA JIBERT (PRIMARIA)
Adresa postala: STR. PRINCIPALA, NR.129, Localitatea: Jibert, Cod postal: 507110, Romania, Punct(e) de contact: ADRIANA SERBAN, Tel.0268/285585, Email: [email protected], Fax: 0268/285528
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,MODERNIZARE DRUM COMUNAL INTRE LOCALITATILE LOVNIC SI GRANARI COMUNA JIBERT JUDETUL BRASOV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Jibert, DC 27 Lovnic-Grinari
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie , ,MODERNIZARE DRUM COMUNAL INTRE LOCALITATILE LOVNIC SI GRANARI COMUNA JIBERT JUDETUL BRASOV
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de executie , ,MODERNIZARE DRUM COMUNAL INTRE LOCALITATILE LOVNIC SI GRANARI COMUNA JIBERT JUDETUL BRASOV
Asistenta tehnica pe timpul executiei lucrarilor
Valoarea estimata fara TVA: 9, 315, 024RON
II.2.2) Optiuni
Da
A.C.isi rezerva dreptul executiei lucrarilor DC27 in conditiile art.122 Lit.j din OUG34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 185000 lei;Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat H.G. 577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat si bugetul local;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Documente privind forma de inregistrare sau apartenenta din punc de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe anii 2006, 2007, 2008;
Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani care trebuie sa indeplineasca cerita minima de 18500000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu lucrarile principale realizatepe ultimii 5 ani, experienta similara, derularea a cel putin un contract de lucrari de drumuri a carui valoare sa fie de minim 5000000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere:
2.
Durata de executie a lucrarii
10%
Descriere:
3.
Tehnologia propusa pentru solutiile cuprinse in caietul de sarcini
35%
Descriere:
4.
Programul de asigurare a calitatii propus pentru lucrare
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2009 11:00
Locul: sediul Primariei Comunei Jibert, Jibert, str. Principala, nr. 129, jud. Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, expert tehnici, observatori
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire integrala, nu poate fi atasata anuntului in SEAP, din motive tehnice. aceasta contine planuri de invadrare in zona care pentru a putea fi atasate in format electronic trebuie scanate.Autoritatea Contractanta nu dispune de un astefel de scanner.Documentatia de atribuire se pune la dispozitia oricarui operator interesat, gratuit, in baza unei cereri depusa la sediul Primariei Jibert, str. Principala, nr. 129, Jibert, jud. Brasov sau la nr. de fax 0268/285528. Documentatia de atribuire pentru licitatie se poate transmite si pri e-mail la adresa indicata in cerere de catre operatorii interesati
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov, Sectia comerciala si de contencios administrativ
Adresa postala: B-dul 15 Noiembrie nr. 45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Tel.0268/419615, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria ComuneiJibert-secretariat
Adresa postala: str. Principala, nr. 129, Localitatea: Jibert, Cod postal: 507110, Romania, Tel.0268/285585, Email: [email protected], Fax: 0268/285528
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2009 09:16