Licitatie Publica - Modernizare drum comunal Pietroasa, Tronson II, km 1+000 - km 2+376 in comuna Voitinel, judetul Suceava
Anunt de participare numarul 26564/03.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Voitinel (Primaria comunei Voitinel)
Adresa postala: Str. Principala, Nr. 239, Localitatea: Voitinel, Cod postal: 727282, Romania, Punct(e) de contact: Mihaita Boca, Tel.0230-412.224, In atentia: d-nei Primar, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0230-412.224
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drum comunal Pietroasa, Tronson II, km 1+000 - km 2+376 in comuna Voitinel, judetul Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Voitinel, judetul Suceava.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare drum comunal Pietroasa, Tronson II, km 1+000 - km 2+376 in comuna Voitinel, judetul Suceava
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizarea a 1, 376 km de drum comunal, in comuna Voitinel, judetul Suceava
Valoarea estimata fara TVA: 1, 218, 326RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia solicitata este in suma de 24.000 lei, garantie de buna executie 10%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006; Certificat de atestare fiscala emis de A.N.A.F; Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale; Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani; Rezultatul exercitiului financiar pentru ultimul an incheiat (bilantul contabil la 31.12.2006);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada capacitatii financiare a ofertantului de a executa integral in termenul ofertat, cu mijloaceproprii, lucrarea (depozit colateral sau Scrisoare de confort bancar pentru suma de 1.218.326 lei).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani; Declaratie privind dotarile specifice; Declaratie privind numarul mediu, in ultimile 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere. Informatii privind asigurarea calitatii lucrarilor (Manualul de asigurare a calitatii sau certificarea sistemului de management al calitatii).Informatii privind masurile prevazute pentru protectia mediului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Asigurarea a cel putin unui specialist (inginer constructor cu specializarea drumuri) si a unui Responsabil Tehnic cu Executia - domeniul drumuri. Asigurarea minimului de utilaje, echipamente si mijloace de transport care sa asigure finalizarea lucrarii la termenul ofertat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: In baza unei cereri scrise adresate Primariei comunei Voitinel, contra sumei de 100 lei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2007 14:30
Locul: Sediul Primariei comunei Voitinel, judetul Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel, sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230.214.948, Email: [email protected], Fax: 0230.214.874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Voitinel
Adresa postala: Voitinel, Localitatea: Voitinel, Cod postal: 727282, Romania, Tel.0230.412.224, Email: [email protected], Fax: 0230.412.224
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2007 22:50