Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare drum comunal, pod armat peste valea Calata si Valea Satului si introducere retea canalizare menajera si statie epurare in com Calatele


Anunt de participare numarul 93246/19.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CALATELE
Adresa postala: CALATELE, NR. 464, JUD. CLUJ, Localitatea: Calatele, Cod postal: 407135, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN SANTA, Tel.0264-352560, Email: [email protected], Fax: 0264-352560, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drum comunal, pod armat peste valea Calata si Valea Satului si introducere retea canalizare menajera si statie epurare in com Calatele
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Com. Calatele, Jud. Cluj.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare drum comunal, inclusiv un pod armat peste valea Calata si un pod armat pesteValea Satului si introducerea retelei decanalizare menajera si statie epurare in com Calatele, Jud. Cluj.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45221119-9-Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizare drum comunal, inclusiv un pod armat peste valea Calata si un pod armat pesteValea Satului si introducerea retelei decanalizare menajera si statie epurare in com Calatele, Jud. Cluj.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 431, 010RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European Agricol Pentru Dezvoltare rurala si bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- asociatii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat Constatator emis de Oficiul registrului Comertului, in original eliberat cu maxim 30 de zile inaintea datei de deschidewre a ofertelor; Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului-in copie.
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat; certificate constatatoare privindindeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local ;certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala Directia Generala a Finantelor Publice).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta documente (scrisoare de confort emisa de institutii bancare cu corespondenta in Romania) Formular B prin care operatorul economic sa demonstreze ca are acces la lichiditati, sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, care sa poata fi folosite pentru indeplinirea obiectului contractului de lucrari, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru derularea contractului deexecutie lucrari pentru o perioada de 4 luni.
Bilant contabil pe ultimii 3 ani vizat si inregistrat la organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani sa fie de: 12.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vaprezenta o declaratie referitoare la efectivelemedii anuale ale personalului angajat si ale cadrelorde conducere in ultimii 3 ani;Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de lucrari.Ofertantul va prezenta documentele de calificare si atestare sef laborator ce va deservi laboratorul de gradul II, autorizat ISC;Declaratie privind echipamentele tehnice;Se va prezenta lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada finalizarii, in ultimii 5 ani, a minim 4contracte de lucrari de executie care au avut ca obiect executia unor lucrari similare celor prezentate in Caietul de sarcini, din care: 1) minim 1 contract lucrari de executie de retele canalizare inclusiv statie de epurare similare, a carui valoare sa fie de minim 3.000.000 lei fara TVA;2) minim 1 contract lucrari de executie drumuri si poduri similare, a carui valoare sa fie de minim 1.200.000 lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.02.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.02.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.02.2010 12:00
Locul: Primaria comunei Calatele, Str. Principala, Nr. 100, Loc. Calatele - jud. Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala si bugetul local.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021213104642, Email: [email protected], Fax: 021213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, Nr. 1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264504300, Fax: 0264504313
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Calatele
Adresa postala: Str. Principala, Nr. 100, Calatele - jud. Cluj, Localitatea: Calatele, Cod postal: 407135, Romania, Tel.0264352560
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.01.2010 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer