Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - modernizare drum DC 27 Stefanesti


Anunt de participare numarul 44429/22.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA TG CARBUNESTI
Adresa postala: STRADA TRANDAFIRILOR, NR.41, Localitatea: Targu Carbunesti, Cod postal: 215500, Romania, Punct(e) de contact: CALINA IULIU, Tel.0253.378.603, Email: [email protected], Fax: 0253.378.663, Adresa internet (URL): www.primariacarbunesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
modernizare drum DC 27 Stefanesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Stefanesti , oras Tg-Carbunesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
modernizaredrum DC 27 km 3+300 - km 6+600, L=3, 300 km
Amplasamentul lucrarii: In judetul Gorj , orasul Tg-Carbunesti , sectorul de drum L=3, 3 km , este cuprins intre km 3+300-km 6+600 al drumului comunal DC 27 Stefanesti ( DN 67B ) Paraul Viu ( DJ 675A).
Prin tema de proiectare se cere:
-modernizarea drumului in conditiile unui cost economic redus ( se va urmari amplasamentul existent al drumului );
-marirea capacitatii de circulatie a sectorului de drum in lungime de 3, 3 km corespunzatoare necesitatilor de trafic actuale.
Pentru realizarea lucrarilor de modernizare a sectorului de drum nu se vor ocupa temporar sau definitiv terenuri noi ci aceste lucrari se vor realiza pe suprafata deja ocupata de drum astfel: Se vor ocupa definitiv urmatoarele suprafete : S=32175 MP
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 886, 084.51RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 10.000 lei . Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local -, , Programul privind , reabilitarea si/sau asfaltarea drumurilor de interes local clasate , republicata , astfel cum a fost modificata prin Hotararea Guvernului nr. 1256/2005, ,.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere -asocierea va fi legalizata , fara a se crea o noua personalitate juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima : Prezentare , , Declaratie privind eligibilitatea , , in conformitate cu art.180 si art.181 din O.U.G nr.34/2006- formulare anexa.Cerinta minima: - prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat , inclusiv cele locale , cu valabilitate la data deschiderii ofertelor original sau copii legalizate -formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident;
- Certificatul constatator eliberatde Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime :
-Prezentarea ultimului bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente ;
Indicatori economici solicitati :
-lichiditate generala ( active circulante /datorii curente x100)= 100%
-solvabilitate patrimoniala ( capital propriu /total pasiv x100) = 30%;
-Prezentarea fisei de informatii generale care sa contina cifra de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani formular anexa
-Valoarea medie a cifrei de afaceri pe perioada ultimilor trei ani trebuie sa fie de cel putin 4.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime :
-prezentarea listelor cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani ;
- experienta similara din care sa rezulte incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari similare obiectului supus licitatiei, respectiv de reabilitare a drumurilor, a carui valoare sa fie de cel putin 500.000lei, fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.03.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria institutiei contractante sau in contul IBAN RO56TREZ33721340202XXXXX-Trezoreria Tg-Carbunesti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.03.2008 10:30
Locul: sediul Primariei Tg-Carbunesti-sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare , reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Tg-Carbunesti
Adresa postala: Str.Trandafirilor, Nr.41, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 215500, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
se depun la Consiliul National de Solutioanare a Contestatiilor in termen de 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Tg-Carbunesti -Oficiul juridic
Adresa postala: str. Trandafirilor, nr.41, Localitatea: Tg-Carbunesti, Cod postal: 215500, Romania, Tel.0253/378603, Email: [email protected], Fax: 0253/378663
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2008 12:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer