Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare drum forestier - Valea Gepisului ( Grosi-Gepis-Codrisor), comuna Auseu, judetul Bihor


Anunt de participare numarul 20907/26.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA AUSEU (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI AUSEU)
Adresa postala: AUSEU NR 32, Localitatea: Auseu, Cod postal: 417025, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE BOTICI, Tel.0259342116, Email: [email protected], Fax: 0259342116
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drum forestier - Valea Gepisului ( Grosi-Gepis-Codrisor), comuna Auseu, judetul Bihor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: judetul Bihor, comuna Auseu, localitatile Grosi, Gepis, Codrisor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executarea drumului forestier in lungime de 4200 m intre localitatile Grosi, Gepis si Codrisor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare PT, CS, DE, documentatii pt obtinerea autorizatiei de const, avize si acorduri, asist teh: 89464 lei+TVA; Executie lucrari modernizare drum: 3123482lei+TVA
Valoarea estimata fara TVA: 3, 212, 946RON
II.2.2) Optiuni
Da
In conditiile prevazute de art 122 alin 1, lit i, din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 14.08.2007 pana la 14.04.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 30000 lei; garantie de buna executie 10% din val contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform procedurilor aplicate proiectelor finantate prin programul Sapard
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici se pot asocia pentru depunerea unei oferte comune (art44/oug34). Daca subcontracteaza, vor arata partile subcontractante si potentialii subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Transe de plata: maxim 5. Durata de executie a contractului max. 8 luni de la semnarea contractului
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat emis de DGFP, certificat emis de primaria locala privind achitarea impozitelor de taxe locale, certificat de inregistrare si certificat constatator emis de ORC, autorizatie de functionare, statut si contract societate, declaratie pe proprie raspundere privind neincadrearea in situatiile prevazute in Circulara 171/2007
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani, cifra de afaceri, lichiditate generala, solvabilitate patrimoniala pe ultimii 3 ani, profit inregistrat in fiecare din ultimii 3 ani, prezentarea de garantii financiare proprii sau atrase in valoare de minim 35% din valoare contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie minim dubla valorii ofertei prezentate, lichiditate gen pe ultimii 3 ani minim 100%, solvabilitate patrim minim 30%, profitul inregistrat pe fiecare din ultimii 3 ani sa fie pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
pt soc mixte/consortii/asocieri treb ca cel putin un membru sa fi realizat cel putin 2 lucrari similare si toti membrii impreuna sa fi executat cel putin 3 lucrari similare in ultimii 5 ani, pt un ofertant treb sa fi realizat cel putin 3 lucrari similare in ultimii 5 ani, sisteme de management, echipamentele din dotare sa fie considerate satisfacatoare, expertii cheie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentarea urmatoarelor standarde de management: ISO9001 sau echivalent si ISO14001 sau echivalent, prezentarea de recomandari aferente lucrarior similare vizate de Inspect Teritorial in Constructii sau de organisme similare pentru ofertantii straini, persoanele cu functii de conducere trebuie sa aiba cel putin 3 ani experienta in lucrari de infrastructura iar responsabilul tehnic cu executia -sa fie atestat MTCT, responsabilul CQ, expertii cheie treb sa aiba minim 3 ani experienta generala, minim 3 proiecte experienta specifica si pregatire profesionala de specialitate in infrastructura
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C 3.50401360500001/01.02.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria autoritatii contractante sau cu OP sau fila cec avalizat de banca in contul RO43TREZ081245102200 Trezoreria Alesd
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 25.10.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2007 12:00
Locul: sediul Consiliului Local Auseu, jud. Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observator desemnat de C.R.P.D.R.P 6NV.Orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor in baza art 33 alin 2, H.G.925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiect finantat prin programul Sapard masura 3.5-silvicultura, submasura "drumuri forestiere" in baza contractului de finantare C3.50401360500001/01.02.2006 incheiat intre APDRP si CL Auseu, judetul Bihor
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata in data de 06.07.2007 ORA 12:00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala: Parcul Traian nr 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259426881, Fax: 0259415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Auseu
Adresa postala: Auseu, nr 32, Localitatea: Auseu, Cod postal: 417025, Romania, Tel.0259342116, Email: [email protected], Fax: 0259342116
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2007 11:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer