Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare drum forestier drum de centura km. 0+000 3+500, Borsec, judetul Harghita


Anunt de participare numarul 41616/18.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Borsec
Adresa postala: Str.Carpati nr.6/A, Localitatea: Borsec, Cod postal: 535300, Romania, Punct(e) de contact: Jazsef Mik, Tel.0266337001, Email: [email protected], Fax: 0266337007, Adresa internet (URL): www.primaria-borsec.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii de administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drum forestier drum de centura km. 0+000 3+500, Borsec, judetul Harghita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Borsec, judetul Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
COntractul prevede realizarea lucrarilor de executie conform documentatiei de proiectare si listelor de cantitati anexate pentru proiectul Modernizare drum forestier drum de centura km. 0+000 3+500, Borsec, judetul Harghita.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de lucrari sunt prevazute in documentatia tehnica anexata la Documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 967, 765RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 29.500 RON. Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
In acord cu Programul SAPARD, in maximum 5 transa de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertant individual, asociere, societate mixta, este permisa subcontractarea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Indeplinirea conditiilor de eligibilitate prevazute in Art. 180(Formular 12A) si Art. 181 (Formular 12B) din OUG nr. 34/2006 (singur ofertant, parteneri, subcontractanti).
2. Ofertantul, inclusiv subcontractantii/partenerii, trebuie sa fie firma inregistrata si specializata pentru executarea unor astfel de lucrari.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani.
2. Profitul net conform ultielor 3 bilanturi anuale depuse la administratia financiara (ultimii 3 ani).
c) Daca este un singur ofertant/societate mixta/consortiu/asociere de asemenea, trebuie sa aiba acces la credite si alte facilitati financiare adecvate asigurarii cash-flow-ului pe durata executarii contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Va fi de cel putin 2 ori valoarea supusa licitatiei (pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant);2. Trebuie sa fie pozitiv;3. In orice caz resursele financiare proprii alocate executarii proiectului si/sau suma luata credit trebuie sa depaseasca 35% din valoarea ofertei, in RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lucrari similare in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor.
2. Lucrari similare daca este un singur ofertant.3. Echipamentul din dotare si destinat executiei lucrarilor.
4. Sistemul(le) propus(e) de management a calitatii pentru asigurarea succesului deplin al lucrarilor5. Programul de realizare a lucrarii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.trebuie ca cel putin un membru sa fi realizat cel putin 2 lucrari similare si toti membrii impreuna sa fi executat cel putin 3 lucrari similare in ultimii 5 ani din care cel putin una sa fie de aceiasi complexitate.2. Acesta trebuie sa fi realizat cel putin 3 lucrari similare in ultimii 5 ani din care cel putin una sa fie de aceiasi complexitate.3. Sa fie considerat ca suficient si satisfacator pentru a asigura implementarea proiectului in perioada de timp programata.4. sa fie conform(e) standardelor SR EN ISO (9001 si 14001), daca nu este astfel certificat, este necesar ca documentele principale ale sistemului propus de asigurare a calitatii sa fie avizate de catre specialisti sau organisme agreate sau certificate de catre un organism de acreditare abilitat. Documentul de certificare privin managementul calitatii trebuie sa fie in termenul de valabilitate pe perioada de implementare a proiectului. Se va elabora manualul calitatii pentru lucrare.5. Sa fie unul realist in termeni de intelegere a secventei principalelor tipuri de lucrari conform specificatiilor tehnice, programarii acestora, coordonarii, personalului implicat, resursele alocate si cash-flow-ul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.02.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria unitatii sau ordin de plata vizat de catre banca.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.02.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
46/08.01.2008
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.02.2008 13:00
Locul: Sediul Primariei orasului Borsec
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observatorii UCVAP, observatorii CRPDRP, reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin programul SAPARD, masura 3.5 submasura drumuri forestiere, in baza contractului de finantare C 3.50401372100028/02.03.2007 incheiat intre APDRP si CL Borsec, jud. Harghita.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021-310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Targu Mures
Adresa postala: str.Justitiei, nr. 1, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265/263694, Email: [email protected], Fax: 0265/169199
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la comunicarea rezultatului procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Orasul Borsec
Adresa postala: Str.Carpati nr.6/A, Localitatea: Borsec, Cod postal: 535300, Romania, Tel.0266-337001, Email: [email protected], Fax: 0266-337007, Adresa internet (URL): www.primaria-borsec.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.01.2008 11:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer