Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare drum forestier Carpinis I - Carpinis II si prelungire, L=12 km, com. Crasna


Anunt de participare numarul 16566/30.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA COMUNEI CRASNA
Adresa postala: SAT CARPINIS, NR. 79, Localitatea: Crasna, Cod postal: 217169, Romania, Punct(e) de contact: AUREL VAMVU, Tel.0253474101, Email: [email protected], Fax: 0253474216, Adresa internet (URL): www.primcrasna.go.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drum forestier Carpinis I - Carpinis II si prelungire, L=12 km, com. Crasna
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Crasna, sat Carpinis, judetul Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare drum forestier Carpinis I - Carpinis II si prelungire, L=12km, com. Crasna
Lotul 1. Elaborare proiect tehnic, document.obt.avize si acorduri, detalii de executie
Lotul 2. Executie lucrari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 proiectare, valoare maxima admisa 124755 lei, Lotul 2 executie - valoarea maxima admisa 3118880 lei, total 3243635 lei
Valoarea estimata fara TVA: 3, 243, 635RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 35.000 lei - Garantia de buna executie - 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform procedurilor aplicate proiectelor finantate prin programul SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea pentru depunerea unei oferte comune (art.44/OUG 34/2006). Daca subcontracteaza, vor arata partile subcontractate si potentialii subcontractori.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Transe de plata, maxim 5. Durata de executie a contractului, maxim 30.09.2008, termen aprobat de APDRP
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa detina: certificatul de inregistrare si certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (forma completa) / Statutul societatii si actele aditionale, dupa caz, actul constitutiv/aut. de fuctionare/alte echivalente; pers. jur. straine (traducere in limba romana, legalizata). Cerinte obligatorii: documente doveditoare privind forma de inregistrare / apartenenta profesionala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani, Scrisori de bonitate bancara, Bonitate financiara, Contract de credit sau scrisoare de confort cu valoarea maxima a creditului obtenabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, sa fie de cel putin 3 ori valoarea contractului.Profit net pozitiv pe ultimul an contabil. Lichiditate generala mai mare de 100%. Solvabilitate patrimoniala peste 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Proiecte si lucrari similare, Sistemul de management al calitatii, Echipament necesar derularii proiectului, Experti pentru elaborarea documentatiei de proiectare si executia lucrarilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta profesionala, minim 3 ani, minim 3 proiecte de acest gen - Certificat emis de un organism de acreditare / Echipamente si personal care sa acopere intreaga gama de specialitati specifice proiectului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
L-C 3.50401342000003/26.01.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2000 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere la casieria C.L. Crasna a contravalorii, in numeral sau fila CEC
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2007 11:00
Locul: Consiliul Local Crasna, sat Carpinis, nr.79, judetul Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observator desemnat de Centrul Regional de Plati pentru Dezvoltare Regionala si Pescuit Craiova. Orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor conf. art. 33 din HGR 925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAM SAPARD, MASURA 3.5 SILVICULTURA SUBMASURA DRUMURI FORESTIERE
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren, va fi organizat pe data de 19.06.2007
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: d. Nicolae Titulescu, nr.4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251/418568, Email: [email protected], Fax: 0251/415600, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publice, Primaria Comunei Crasna
Adresa postala: sat Carpinis, nr.79, com. Crasna, judetul Gorj, Localitatea: Crasna, Cod postal: 217169, Romania, Tel.0253/474216, Email: [email protected], Fax: 0253/474101, Adresa internet (URL): www.primcrasna.go.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2007 13:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer