Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare drum forestier Citera, comuna Calatele


Anunt de participare numarul 22212/05.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CALATELE
Adresa postala: CALATELE, NR. 464, JUD. CLUJ, Localitatea: Calatele, Cod postal: 407135, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN SANTA, Tel.0264-352560, In atentia: in atentia dnului primar Vlaic Aurel, Email: [email protected], Fax: 0264-352560, Adresa internet (URL): www.primariacalatele.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drum forestier Citera, comuna Calatele
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: sat Calatele, Comuna Calatele, judetul Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare drum cu o banda de circulatie, permanent de categoria II. Executie lucrari si proiectare pentru realizarea modernizarii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie de lucrari si servicii de proiectare.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 509, 195RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie in suma de 30.000 RON. Garantia de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
In conformitate cu prevederile programului SAPARD.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere pentru depunerea unei oferte comune (art. 44 OUG 34/2006). Daca subcontracteaza vor arata partile subcontractante si potentialii subcontrcatori.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Transe de plata de max.5 Durata de executie a contractului 01.09.2008 termen maxim aprobat de APDRP.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Indeplinirea conditiilor de eligibilitate Art. 180 din OUG nr. 34/2006 2. Completarea si prezentarea formularului A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 3.Declaratie privind eligibilitatea 4. Cazier judiciar /certificat echivalent. 5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 6. Certificatul de inregistrare si Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Autorizatie de functionare/ altele echivalente; 7.Statutul si contractul de societate, actele aditionale la statutul si contractul de societate. 8. Prezentarea Certificatului de atestare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani 2.Profitului net conform ultimului bilant contabil anual auditat 3.Lichiditatea generala 4.Solvabilitatea patrimoniala 5. Daca este un singur ofertant/societate mixta/consortiu/asociere
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. cel putin 2 ori valoarea ofertei prezentate (pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant); 2.sa fie pozitiv; 3.sa fie mai mare de 100%; 4.sa fie mai mare de 30%; 5. sa aiba acces la credite si alte facilitati financiare adecvate asigurarii cash-flow-ului pe durata executarii contractului. In orice caz resursele financiare proprii alocate executarii proiectului si/sau suma luata credit trebuie sa depaseasca 35% din valoarea ofertei depuse, in RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.In cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor 2. Daca este un singur ofertant 3. Echipamentul din dotare si destinat executiei lucrarilor; 4. Sistemul(le) de asigurare a calitatii propus(e) pentru asigurarea succesului deplin al lucrarilor 5. Programul de realizare a lucrarii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. ca cel putin un membru sa fi realizat cel putin 2 lucrari similare 2.sa fi realizat cel putin 3 lucrari similare in ultimii 5 ani 3.suficient si satisfacator pentru a asigura implementarea proiectului in perioada de timp programata 4. sa fie conform(e) standardelor SR EN ISO 5. sa fie unul realist in termeni de intelegere a secventei principalelor tipuri de lucrari conform specificatiilor tehnice, programarii acestora, coordonarii, personalului implicat, resursele alocate si cash-flow-ul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C 3.50401361300023
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: depunere la caserie, fila CEC avalizata la banca
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2007 14:00
Locul: Consiliul Local Calatele, sat Calatele, str. Principala, nr.464, judetul Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii, reprezentantul Agentie de plati pentru dezvoltare rurala si pescuit, reprezentantii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin programul SAPARD.
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata pe data de 20.07.2007, ora 12.00. Locatia: Consiliul Local Calatele, sat Calatele, judetul Cluj.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264431063, Fax: 0264431063
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local al comunei Calatele
Adresa postala: comuna Calatele, sat Calatele, str. Principala, nr. 464, Localitatea: Calatele, Cod postal: 400451, Romania, Tel.0264352304, Email: [email protected], Fax: 0264352304, Adresa internet (URL): www.primariacalatele.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2007 13:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer