Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Modernizare drum forestier Pietrele Muierii in comuna Marginea, judetul Suceava"


Anunt de participare numarul 40563/12.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MARGINEA (PRIMARIA COMUNEI MARGINEA)
Adresa postala: localitatea Marginea nr. 2.241, comunaMargimea, judetul Suceava, Localitatea: Marginea, Cod postal: 727345, Romania, Punct(e) de contact: CARMELIA MIHALESCU, Tel.0230/416.203, 0230/416.240, In atentia: compartimentului achizitii publice, Email: [email protected], Fax: 0230/416.203
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie publica locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Modernizare drum forestier Pietrele Muierii in comuna Marginea, judetul Suceava"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Comuna Marginea, judetul Suceava;
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de modernizare a drumului forestier Pietrele Muierii, incepand din DN 17A; Lucrari de amenajare si regularizare a albiei paraului Soarec; Lucrari de renovare poduri;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
45221119-9-Renovare de poduri (Rev.1)
45246000-3-Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de modernizarea a 4, 32 km din drumul forestier Pietrele Muierii, incepand din DN 17A; Lucrari de amenajare si regularizare a albiei paraului Soarec in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini; Lucrari de renovare poduri;
Valoarea estimata fara TVA: 2, 918, 430RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitia ulterioara de lucrari similare, in cond. art 122, lit.i) din OUG 34/2006;
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 50.000 lei; Garantia de buna executie, in cuantum de 9, 5% din valoarea contractului;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program SAPARD, masura 3.5. drumuri forestiere;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu Formularul nr.12A2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta, completata in conformitate cu Formularul nr. 12B3) Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in conformitate cu Formularul 12C4) Certificat constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat.5) Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de primaria locala.6) Certificat emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii ;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 64/1995 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.7) Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul de pe raza caruia isi are sediul social;8) Pentru persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de Informatii generale (Formularul nr. B1).2. Identificarea financiara (Anexa la Formularul nr. B1).3. Bilantul contabil la 31 decembrie 2006, vizat si inregistrat de organele competente4. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2004, 2005 si 2006) - minim 8.700.000 lei sau echivalentul in euro.5. Cashflow de executie confirmat de banca ofertantului : minim 35% din valoarea contractului;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Trei contracte insotite de recomandari din partea beneficiarilor / clientilor: se vor prezenta 3 (trei) recomandari vizate de I.S.C. pentru cele 3 contracte prezentate;2. Resurse tehnice conform cerintelor din fisa de date a achizitiei (Formularul nr. 12H si anexa din sectiunea IV).3. Resurse umane conform cerintelor din fisa de date a achizitiei (Formularul nr. 12 I si Anexa la formularul 12I din sectiunea IV).4. Informatii privind subcontractantii (Formular 12G din sectiunea IV) Daca procentul pentru subcontractare depaseste 10% din pretul contractului se solicita si pentru subcontractanti aceleasi documente de calificare ca pentru firma lider.5. Standarde de asigurare a calitatii , a protectiei mediului si sistem de management de sanatate si securitate in muncaSe vor prezenta copii ale certificatelor din seria ISO 9001, 14001, 18001 / sau echivalent sau sistemul propriu de asigurare a standardelor adaptate la lucrare privind: - managementul calitatii- managementul de mediu- managementul securitatii in munca.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
55%
Descriere:
2.
durata de executie a lucrarii
30%
Descriere:
3.
garantia de fiabilitate acordata lucrarii
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12 224 din 13.11.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria Primariei Marginea, judetul Suceava;
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2008 11:00
Locul: Primaria comunei Marginea, judetul Suceava;
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant autorizat al ofertantilor;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program SAPARD, masura 3.5.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230 214.948, Email: [email protected], Fax: 0230 214.874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Marginea, judetul Suceava, compartiment achizitii publice;
Adresa postala: Str. Principala, nr. 2241, ,Localitatea: Marginea, Cod postal: 727345, Romania, Tel.0230 416 203, Email: [email protected], Fax: 0230 416.203
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.12.2007 12:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer