Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Modernizare drum forestier Valea Finisului, judetul Bihor"


Anunt de participare numarul 123567/14.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNAFINIS (PRIMARIA COMUNEI FINIS)
Adresa postala:  Str Principala, nr. 263, Localitatea Finis, judetul Bihor., Localitatea:  Finis, Cod postal:  417265, Romania, Punct(e) de contact:  Man Ioan Florian, Tel. 0259/321884, Email:  [email protected], Fax:  0259/406211, Adresa internet (URL):  www primariafinis.bihor.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate Publica Locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Modernizare drum forestier Valea Finisului, judetul Bihor"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Finis, localitatea Finis, judetul Bihor
Codul NUTS: RO1 - Macroregiunea unu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-Realizareservicii de proiectare (P.T + D.D.E + Documentatie pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor, inclusiv D.T.A.C, Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada derularii lucrarilor).
-Executie de lucrari (constructie drum)pentru obiectivul "Modernizare drum forestier Valea Finisului, judetul Bihor".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Investitia prevede modernizarea unui tronson de 12 km din drumul forestier Valea Finisului.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 725, 558RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 57286 RON, valabil 90 de zileGarantia de buna executie :10 % din valoarea contractelor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala - FEADR, Masura 125, Submasura 125 b
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale
-Declaratie de elegibilitate
-Declaratie privind calitatea de participant
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181
-Certificat pt plata CAS
-Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale
-Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat
-Certificat de inmatriculare la Registru Comertului
-Certificat constatator eliberat de Oficiul registru Comertului
-Adresa de la Curtea Districtuala/ Instanta competenta/Agentia Guvernamentala unde isi are sediul compania /sucursala sau echivalernt din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/angajament cu creditorii
-Cazier judiciar pentru administrator(i)asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul)
-Cazierul judiciar al companiei(pentru statele unde este aplicabil)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate? Bilanturi contabile pentru anii 2008, 2009 si 2010 vizat si inregistrat la organele competente.
? Valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti.Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 200.000 ron pentru proiectare si minim 11.251.000 ron pentru executie.
? Scrisoare de confirmare de fonduri care sa demonstreze faptul ca ofertantul are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca pentru executarea lucrarilor/serviciilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica in valoare de 1.717.667 lei (minim 30% din valoarea lucrarii), pentru o perioada de 6 luni de la data deschiderii candidaturilor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate? Declaratie privind lista principalelor prestatii de servicii in ultimii 5 ani;? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, ? Decalratie experti cheie? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice? Prezentare Certificate ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Personal cheie pentru proiectare: Firma de proiectare sa fie atestata conform Ordinului MAPDR nr. 576/ 2009.- 1 Inginersef de proiect cu experientade minim 5 aniin domeniul proiectarii- 3 Ingineri proiectanti CFDP cu experienta in domeniul proiectarii de drumuri si o vechime de minim 2 ani;
- 1Ingineratestat conform Ordinului MAPDR nr. 576/ 2009.Personal cheie pentru executie: -1 inginer CFDP pentru sef santier cu o vechime de minim 5 ani;
- 1 inginer CFDP pentru sef santier adjunct cu o vechime de minim 5 ani;
-1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) cu experienta de minim 5 ani in domeniul constructii rutiere drumuri si poduri;
-1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) cu experienta de minim 5 ani in domeniul constructii rutiere drumuri si poduri;
-1 Responsabil (inspector) cu protectia si securitatea muncii SSM- 1 Responsabil (inspector) PSI atestat de MMFPS si MECTS.;Personal atestat pentru executia de lucrari de drumuri , astfel: ? Asfaltatori, cel putin 10 persoane? conducatori auto de mare tonaj, cel putin 4 persoane? masinisti utilaje cale si terasamente, cel putin 6 persoane? mecanici masini si utilaje, cel putin 4 persoanemasinisti preparare beton si mixturi asfaltice, cel putin 4 persoane
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Pentru a fi selectat un candidat trebuie sa obtina minim 60p. din total 100p.Experienta similara: proiectare max 20p.; lucrari de drumuri max 40p.Sustinerea financiara a lucrarii max 40p.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
-
Descriere: Max 55 puncte pentru oferta cu cel mai mic pret
2.
Durata de executie a contractului
-
Descriere: Proiectare max 5 puncte. Executie max 30 puncte
3.
Perioada de garantie acordata lucrarii
-
Descriere: Max 10 p pentru cea mai mare durata de garantie.
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.06.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2011 12:00
Locul: Comuna Finis, Str Principala, nr. 263, judetul Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European Agricol pentru Dezvoltarea Rurala - FEADR, Masura 125, Submasura 125 b.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006, cu modificarile si copletarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Finis
Adresa postala:  str. Principala, nr 263, judetul Bihor, Localitatea:  Finis, Cod postal:  417265, Romania, Tel. 0259/321884, Email:  [email protected], Fax:  0259/406211, Adresa internet (URL):  www primariafinis.bihor.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2011 16:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer