Licitatie Publica - Modernizare drum forestier "Valea Lunga" localitatea Rebra judetul Bistrita-Nasaud
Anunt de participare numarul 33719/25.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Rebra (Consiliul Local al comunei Rebra)
Adresa postala: str Principala, nr 1, Localitatea: Rebra, Cod postal: 427235, Romania, Punct(e) de contact: Vasile Calini, Tel.0263/ 366042, Email: [email protected], Fax: 0263/ 366259
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drum forestier "Valea Lunga" localitatea Rebra judetul Bistrita-Nasaud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Drum forestier "Valea Lunga"
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lungimea drumului este de 3841 m, latime platforma de 3, 5 m., carosabil 2, 75 m, santuri, podete, aparari maluri, gabioane, rigole dalate.Sistem rutier: 12 cm. piatra sparta, 20 cm. balast , pe 2000 m tratament bituminos dublu.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 2, 155, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie de participare 30 000 RON; -garantie de buna executie in suma de 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- fonduri nerambursabile SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- ofertant unic asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
indeplinirea conditiilor de egibilitate conform declaratiei - formular A si B din OUG 34/2006 a condititiei privind calitatea de participant la procedura formular 12 C, precum si neincadrarea soc. in "lista neagra" a APDRP. Ofertantii inclusiv subcontractantii trebuie sa fie firme inregistrate si specializate pentru executarea lucrarilor, sa prezinte obligatoriu certificat privind achitarea obligatiilor la bugetul de stat, bugetul local, certificat constatator ORC, cazier judiciar.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri anulaa pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 6 300 000 RON-profitul net conform bilantului anual sa fie pozitiv. Lichiditate mai mare de 100%. Solvabilitate mai mare de 30%.-resursele financiare proprii sa depaseasca 35% din valoarea ofertei depuse.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista lucrarilor relevante in ultimii 5 ani. In cazul societatiilor mixte cel putin un membru sa fi realizat 2 lucrari similare si toti mmbrii impreuna sa fi executat cel putin 3 lucrari similare an ultimii 5 ani din care cel putin una de 1 100 000 RON- Daca va fi un singur ofertant trebuie sa fi realizat cel putin 3 lucrari similare in ultimii 5 ani din care una sa fie de cel putin 1 100 000 lei RON.- Informatii privind personalul de specialitate, echipamentele tehnice, Certificat ISO 9001 (sau echivalent), programul de asigurare a calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2007 08:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2007 12:00
Locul: Consiliul local al comunei Rebra
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputernicii ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program SAPARD
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea: SECT.3, BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str.Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contracte pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul local Rebra- serviciul secretariat
Adresa postala: str.principla nr.1, Localitatea: Rebra, Cod postal: 427235, Romania, Tel.0263366042, Email: [email protected], Fax: 0263366259
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2007 18:53