Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare drum forestrier Borcutul Talharilor,comuna Certeze,Judetul Satu Mare


Anunt de participare numarul 19997/19.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Certeze (Primaria)
Adresa postala: Strada Principala nr.864, Localitatea: Certeze, Cod postal: 447110, Romania, Punct(e) de contact: Mircea Cosmin Monac, Tel.0261-858005, Email: [email protected], Fax: 0261-858005, Adresa internet (URL): www.primariacerteze.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drum forestrier Borcutul Talharilor, comuna Certeze, Judetul Satu Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Certeze , Judetul Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare drum forestier Borcutul Talharilor comuna Certeze Judetul Satu Mare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
total cantitati, prestatii servicii/lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 3, 260, 858RON
II.2.2) Optiuni
Da
Eventualele lucrari suplimentare prin negociere directa
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 31500 ron si garantia de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare-Proiect finantat prin programul SAPARD , masura 35
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaartiile privindeligibilitatea prevazute de art.180(formularul A) si Art.181 (formularul B) din OUG.34/2006 (SINGUR OFERTANT , PARTENER, SUBCONTRACTANTI).Ofertantul , inclusiv subcontractantii partenerii , trebuie sa fie firma inregistrata si specializata pentru executarea unor astfel de lucrari /prestarea unor astfel de servicii.Respectarea prevederilor circularei APDRP nr.171/08.05.2007.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi de cel putin 3 ori valoarea supusa licitatiei.Profitul net conform ultimului bilant contabil anual auditat trebuie sa fie pozitiv.Bilanturile contabilesau extrase de bilant pe ultimii 3 ani (inregistrate la administratia financiara).Scrisoare de bonitate bancara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul societatilro mixte/consortiilor/asocierilortrebuie ca cel putin un membru sa fi realizat cel putin 2 lucrari similare si tori membrii impreuna sa fi executat cel putin 3 lucrari similare in ultimii 5 ani.Daca este un singue ofertant acesta trebuie sa fi realizat cel putin 3 lucrari similare in ultimii 5 ani.Standardelor SR EN ISO (9001, 14001, 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3801/12.06.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2007 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2007 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
si in alta limba insa trebuie insotite de o traducere autorizata in limba romana care va prevala
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2007 13:00
Locul: Primaria Certeze, str.Principala, nr.864, Judetul Satu mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin programul SAPARD , masura 35 - submasura drumuri forestiere , in baza contractului de finantare C 350401363200013/02.03.2007 incheiat intra APDRP si C.L.Certeze, Judetul Satu Mare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL AL CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleons, nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ORADEA
Adresa postala: Str.Parcul Traian, nr.10, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410033, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI CERTEZE
Adresa postala: Str.Principala, nr.864, Judetul Satu Mare, Localitatea: CERTEZE, Cod postal: 447100, Romania, Tel.0261/858001, Email: [email protected], Fax: 0261/858282, Adresa internet (URL): www.primariacerteze.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2007 15:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer