Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare drum judetean DJ 104G Sacadate-Nucet-Cornatel-Rosia-Nou, km 0+000-km 18+860, inclusiv poduri si podete


Anunt de participare numarul 133684/07.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SIBIU
Adresa postala: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel. +40 269-217733-191, In atentia: Radu Ganea, Email: [email protected], Fax: +40 269-218159, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drum judetean DJ 104G Sacadate-Nucet-Cornatel-Rosia-Nou, km 0+000-km 18+860, inclusiv poduri si podete
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: judetul Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot1 : Modernizare DJ 104G Sacadate-Nucet-Cornatel-Rosia-Nou, km 0+000-km 18+860, inclusiv poduri si podete
Lot2: Pod pe DJ 143A, km 7+867, loc.Roandola, com.Laslea
Lot3: Pod pe DJ 143, km 21+700, loc.Iacobeni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45221110-6-Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot1: Modernizare DJ 104G Sacadate-Nucet-Cornatel-Rosia-Nou, km 0+000-km 18+860, inclusiv poduri si podete
Lot2: Pod pe DJ 143A, km 7+867, loc.Roandola, com.Laslea
Lot3: Pod pe DJ 143, km 21+700, loc.Iacobeni
Valoarea estimata fara TVA: 23, 735, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1 400.000 lei, Lot 230.000 lei, Lot 3 18.000 lei.Valabilitatea garantiei de participare va fi cel egala cu cea a ofertei.Aceasta se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii conform art.86 din HG 925/2006, sau prin virament in contul Consiliului Judetean Sibiu, deschis la Trezoreria Mun. Sibiu, nr. RO38TREZ5765006XXX000231 pentru persoane juridice/fizice romane; in cazul in care se depune o contestatie iar aceasta este respinsa de CNSC, conform art.278^1 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va retine urmatoarele sume din garantia de participare: -Lot 1:9672.5 lei-Lot 2:5448.82 lei-Lot 3:4721.2 lei 10% din valoarea contractului, se va coconstitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii conform art.90 din HG 925/2006.In cazul in care garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de buna executie se va restitui de catre autoritatea contractanta, conform art.92, alin.4 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl.privind eligibilitatea, decl.privind neincadrarea in art.181, decl.partic.procedura, certif.de partic.cu oferta independenta, decl.privind neinc.in prevederile art.69^1.Lista persoanelor cu functie de decizie este:
-Martin Bottesch-presedinte
-Constantin Sovaiala-vicepresedinte
-Ioan Banciu-vicepresedinte
-Iordan Nicola-secretarul judetului
-Ioan Stoica-Director economic
-Ioan Badila-Director tehnic
-Radu Ganea-Sef serviciu Achizitii Publice
-Nicolae Muntean-Sef serviciu Drumuri si poduri
-Tarmonea Vasile-consilier
-Ioan Caratus-consilier
-Luminita Prie-consilier
-Nicoleta Brumar-inspector
-Camelia Nutu-consilier
-Maria Avram-consilier
-Cristina Radu-consilier
certif.emis de Ministerul finantelor, , Nota: Cetificatul de atestare fiscala/Certificatu; privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii texelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local vor fi descalificate/respinse, cazier fiscal al al societatii, cazier judiciar certificat constatator emis de Oficiul Regsitrului comertului autorizata-in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conf.cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de catre fiecare asociat.Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.
Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art.15-25 din Legea 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art.5 alin.1 din actul normativ mentionat mai sus "asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate."Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct."Sedii sau activiati autorizate", respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi: Lot 1 minim 20.000.000 lei, Lot 2 minim 1.600.000 lei, Lot 3 minim 900.000 lei.In cazul unei asocieri aceasta se lua in cumul. Pentru persoanele juridice straine cifra de afaceri se va exprima conform cursului mediu BNR in anul 2008, 1 euro = 3, 6827 ron, in anul 2009 1 euro-4, 2373 ron, in anul 2010 1 euro = 4, 2099 ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista lucr.exec.in ultimii 5 ani, decl.privind efectivele medii anuale ale pers.angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Decl.referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, experienta similara in ultimii 5 ani lot1 un ctr. de 20.000.000 lei, lot2 un ctr.de 1.500.000 lei, lot 3 un ctr. de 900.000 lei.
ISO 9001, ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.03.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2012 10:00
Locul: Consiliul judetean Sibiu, str. G-ral Magheru nr 14, Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, imputerniciti/reprezentanti ai ofertantului, observatorii desemnati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetetan Sibiu-compartiment contencios juridic
Adresa postala: str.g-ral Magheru nr.14, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Tel. +40 269218159, Email: [email protected], Fax: +40 269217733, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2012 07:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer