Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE DRUM LOCAL, INFIINTARE CRESA SI DOTARE CAMIN CULTURAL IN SCOPUL PROMOVARII MOSTENIRII CULTURALE.


Anunt de participare numarul 106843/27.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GREACA (PRIMARIA COMUNEI GREACA)
Adresa postala:  Str. Principala F.N., Localitatea:  Greaca, Cod postal:  087120, Romania, Punct(e) de contact:  Surduleasa Florentin Mihai, Tel. 0246-246042, Email:  [email protected], Fax:  0246-246042, Adresa internet (URL):  http: //www.primariagreaca.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE DRUM LOCAL, INFIINTARE CRESA SI DOTARE CAMIN CULTURAL IN SCOPUL PROMOVARII MOSTENIRII CULTURALE.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Greaca.
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului, executie lucrari de constructie inclusiv alimentare cu energie electrica si achizitie dotari specifice pentru proiectul ?MODERNIZARE DRUM LOCAL, INFIINTARE CRESA SI DOTARE CAMIN CULTURAL IN SCOPUL PROMOVARII MOSTENIRII CULTURALE-COMUNA GREACA, JUDETUL GIURGIU.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45215215-7-Lucrari de constructii de camine de copii (Rev.2)
71000000-8-Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Proiectare (proiect tehnic si detalii de executie) "Modernizare drum comunal? sat Greaca, sat Zboiu, comuna Greaca.
2. Proiectare (proiect tehnic si detalii de executie) ?Infiintare cresa? sat Greaca, comuna Greaca
3. Asistenta tehnica din partea proiectantului pentru ?Modernizare drum comunal? sat Greaca, sat Zboiu, comuna Greaca
4.Asistenta tehnica din partea proiectantului pentru ?Infiintare cresa? sat Greaca, comuna Greaca
5.Executie lucrari de constructie pentru ?Modernizare drum comunal? sat Greaca, sat Zboiu, comuna Greaca
6.Executie lucrari de constructie, inclusiv alimentarea cu energie electrica, pentru ?Infiintare cresa? sat Greaca, comuna Greaca
7.Achizitie dotari active necorporale specifice infiintarii cresa copii si dotari specifice camin cultural.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 499, 129RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de buna executie, in procent de 7 % din valoarea contractului, exclusiv TVA; garantia de participare in valoare de 189.000 RON.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ajutor financiar nerambursabil in conditiile PNDR, Masura 322 Renovarea si dezvoltarea satelor prin Contractul de finantare nr. C322010931900018/02.06.2010 si fonduri de la bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- asociatii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor.(eliberat cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie mai mare decat 18.995.000 lei;Date privind situatiile financiare anuale pe anii 2007, 2008, 2009 (bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2008 impreuna cu anexele la bilant, inregistrat la Administratia financiara);ofertantul trebuie sa fi incheiat fiecare dintre cei 3 ani fiscali anteriori depunerii ofertei, respectiv 2007, 2008, 2009, inregistrand profit net pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica;Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitati;Informatii privind subcontractantii;Lista de experienta similara;Standarede de asigurare a calitatii;Standarde de protectie a mediului;Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, protectia mediului;Recomandari din partea altor beneficiari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa dispuna de echipamente si bunuri necesare indepliniri contractului;Declaratie pe propria raspundere privind pregatirea profesionala, calificarea si studiile personalului responsabil pentru executia lucrarilor;Operatorii participanti trebuie sa faca dovada in ultimii cinci ani a existen?ei unor lucrari similare finalizate, (proiectare ?i construc?ii ? modernizare drumuri/strazi, construc?ii civile) cu valoare cumulata mai mare sau egala cu 9.000.000 lei fara TVA, sau cumulat lucrari separate de proiectare, constructii ? modernizare drumuri/strazi, constructii civile; suma cumulata se va obtine din insumarea a maxim 2 lucrari similare din fiecare categorie: proiectare, constructii ? modernizare drumuri/strazi, constructii civile;Certificat de atestare privind sistemul calitatii ISO- 9001 valabil la data deschiderii ofertelor;Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 valabil la data deschiderii ofertelor;Minim 3 recomandari din partea altui- altor beneficiar pentru lucrare/ lucrari similare, pentru operatorii participanti la procedura.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
58%
Descriere: Componenta financiara
2.
Proceduri tehnice de executie
10%
Descriere:
3.
Programul de asigurare a calitatii
12%
Descriere:
4.
Garantia acordata lucrarii
10%
Descriere:
5.
Durata de realizare a lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2010 12:00
Locul: Primaria comunei GREACA , comuna GREACA satul GREACA, judetul GIURGIU codul postal 087120, Romania.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare;reprezentantii autorizati ai ofertantilor;alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta;observatori din partea CRPDRP, Ministerului Finantelor Publice
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului National de Dezvoltare Rurala ? masura 322 ?Renovarea si dezvoltarea satelor?.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Ajutor financiar nerambursabil in conditiile Programului National de dezvoltare Rurala, Masura 322 Renovarea si dezvoltarea satelor prin Contractul de finantare nr. C322010931900018/02.06.2010 si fonduri de la bugetul local.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.
Adresa postala:  Adresa: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Bucuresti., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia de contencios-administrativ si fiscal.
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Bucuresti., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213195180, Email:  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Greaca
Adresa postala:  Comuna GREACA, satul GREACA, judetul GIURGIU, Romania., Localitatea:  Greaca, Cod postal:  087120, Romania, Tel. 0246/246.042, Fax:  0246/246.042
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2010 15:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer