Licitatie Publica - Modernizare drumuri comunale si satesti, localitatea Copalau, Jud.Botosani si Canalizare menajera in localitatea Cerbu, comuna Copalau, judetul Botosani
Anunt de participare numarul 70482/05.01.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA COPALAU
Adresa postala: com Copalau, jud Botosani, Localitatea: Copalau, Cod postal: 717060, Romania, Punct(e) de contact: Ivanov Ciprian, Tel.0231619302, Email: [email protected], Fax: 0231619307
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drumuricomunale si satesti, localitatea Copalau, Jud.Botosani si Canalizare menajera in localitatea Cerbu, comuna Copalau, judetul Botosani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Copalau, judetul Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor, proiect autorizatie de constructie si executia lucrarilor la obiectivulModernizare drumuricomunale si satesti, localitatea Copalau, Jud.Botosani si Canalizare menajera in localitatea Cerbu, comuna Copalau, judetul Botosani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare Pth, DE, documi pt obt avize si acorduri, PAC, asist proiectsi executia lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 7, 997, 625RON
II.2.2) Optiuni
Da
da pt serv/lucr similare, suplim ;i ult, se opteay[ ]ncheierea unui nou contract cu vo val 50%
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Lot 1 - 97500 lei si Lot 2 - 61500 lei Garantia de buna executie: 5%din valoarea fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul FEADR, Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, conservarea si imbunatatirea mostenirii rurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societati, asociatii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributiile pentru asigurarile sociale de stat;Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-persoane juridice/fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Identificare financiara; Informatii privind situatia economico-financiara.Informatii generale, completind formularele din documentatia de atribuire;Copie a bilanturilor pe ultimii 3 ani; Lichiditatea generala trebuie sa fie mai mare 100%, solvabilitatea patrimoniala mai mare de 30%;Scrisoare de bonitate din partea bancilor;Documente pentru demonstrarea ca operatorul economic are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau arice alte mijloace financiare pentru realiza cashflow de executie a lucrarii respective pe o perioada de 90 zile in valoare de minim 2.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 aniRecomandari de la alti clientiPentru ofertantul lotului 1 -Indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 3 contracte de aceeasi natura si compexitate cu cea supusa licitatiei; pentru ofertantul lotului 2 - Indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 3 contracte de aceeasi natura si compexitate cu cea supusa licitatieiDeclaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului
Pentru ofertantul lotului 2 va face dovada ca dispune de cel putin 3 sudori (otel si polietilena) autorizati ISCIR.Ofertantii sa dispuna de RTEsi responsabil cu calitatea in domeniu, copie certificate ISO 9001, ISO 14001, ISO18001 in domeniu
Copie autorizatiei responsabilului cu controlul tehnic de calitate si a responsabilului tehnic cu executiaLista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani pentru proiectare
Copii dupa cel putin 3 contracte de aceeasi natura si complexitate ce cea supusa licitatiei in ultimii 3ani;
Ofertantii activitatilor de proiectare vor face dovada personalului angajat cu carte de munca sau contracte de colaborare pentru 2 ing. specialitatea CFDP si 2 ing.proiectanti CH sau IC
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.01.2009 00:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata la caseria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.02.2009 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.02.2009 11:00
Locul: Consiliul local al comunei Copalau, judetul Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul FEADR, Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, conservarea si imbunatatirea mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str.Stefan cel Mare nr.62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul localCopalau
Adresa postala: Comuna Copalau, Localitatea: Copalau, Cod postal: 717060, Romania, Tel.0231619302, Fax: 0231619307
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.12.2008 11:10