Licitatie Publica - Modernizare Drumuri ADI Rosua, cu urmatoarele componente:"Modernizare DC 31C, DJ151-DJ173 B" si "Modernizare Strazi in localitatea Dumitra, judetul Bistrita-Nasaud "
Anunt de participare numarul 94748/24.02.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA ROSUA
Adresa postala: Loc. Dumitra, nr. 140; Jud. Bistrita-Nasaud, Localitatea: Dumitra, Cod postal: 427075, Romania, Punct(e) de contact: Flavius-Calin-Utu Hurdea, Tel.0263380140;0263380018;0768702372, Email: [email protected], Fax: 0263380140;0263380018, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare Drumuri ADI Rosua, cu urmatoarele componente: "Modernizare DC 31C, DJ151-DJ173 B" si "Modernizare Strazi in localitatea Dumitra, judetul Bistrita-Nasaud "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Dumitra si comuna Sintereag, jud. Bistrita-Nasaud
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform prevederilor caietului de sarcini si a solutiilor prevazute in SF-urile anexate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare, asistenta tehnica pe durata de executie a lucrarilor , documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor faza PT si executielucrari pentruactiunile: "Modernizare DC 31C, DJ151-DJ173 Bjudetul Bistrita-Nasaud " si"Modernizare Strazi in localitatea Dumitra, judetul Bistrita-Nasauddin cadrul proiectului integrat: Dezvoltarea si modernizarea infrastructurii locale in comunele Dumitra si Sintereag.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 826, 838RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie va fi in suma de196.000lei.Garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10%, di valoarea contractului, fara tva.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
In conformitate cu programul FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Orice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori, la procedura de atribuire.
Documente de calificare: Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art. 180 din OUG 34/2006 conformDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea Bilanturilor contabile pentru anii2006, 2007, 2008vizate si inregistrate de organele competente, precum si orice alte documente edificatoare prin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara(copii conform cu originalul). In cazul in care documentele oficiale mai sus mentionate sunt eliberate in alta tara decat Romania si in alta limba decat cea romana, acestea se vor prezenta si in traducere legalizata in original.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Se vor califica ofertantii individuali care au cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani fiscali de cel putin 19.023.000 lei executie si 550.000 proiectare.2.Se vor califica ofertantii societati mixte/ consortii/ asocieri care au impreuna cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani fiscali de cel putin 19.023.000 lei executiesi550.000 proiectare , excl.TVA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuie sa dea dovada capacitatii tehnice, de care dispune pentru indeplinirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
PENTRUPROIECTAREPentru a fi calificat : Pentru experienta similaraofertantul va demonstra ca : - a derulat cel putin unul sau mai multe servici de acelasi tip cu serviciul supus procedeului de licitatie, in valoare insumata de minim 200.000leiDocumente de calificareOfertantul va prezenta: 1. Declaratie privind lista principalelor servicii prestate inultimii 3 ani (indiferent daca sunt autoritati contractante sau clienti privati).2. Experienta similara: Se solicita: copii conforme cu originalul ale contractelor de servicii similare, procesulverbal de receptie a proiectului, pentru fiecare proiect.3. Recomandari din partea beneficiarilor pentru contractele de servicii similare.PENTRU EXECUTIEPentru a fi calificat : Pentru experienta similaraofertantul va demonstra ca : - a derulat cel putin una sau mai multe lucrari de acelasi tip cu lucrarea supusa procedeului de licitatie, in valoare insumata de minim 2.900.000.leiDocumente de calificareOfertantul va prezenta: 1. Declaratie privind lista principalelorlucrarirealizate inultimii5 ani (indiferent daca sunt autoritati contractante sau clienti privati).2. Experienta similara: Se solicita: copii conforme cu originalul ale contractelor de lucrarii similare, procesulverbal de receptie la terminarea lucrarilor, pentru fiecare lucrare.3. Recomandari din partea beneficiarilor pentru contractele de lucrari similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunere tehnica
50%
Descriere: Durata: Proiectare 20p, Executie 20p; Garantie 10p.
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S18-024627 din 27.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2010 11:00
Locul: Sala de sedinte a Consiliului Local Dumitra din Dumitra nr. 140, jud. Bistrita - Nasaud
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, un reprezentant al APDRP si un reprezentant al MFP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin FEADR in cadrul masurii 322 : Renovarea si dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
Pot fi obtinute de la sediul ADI Rosua din Dumitra nr. 140.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264504300, Email: [email protected], Fax: 0264593866, Adresa internet (URL): http: //www.curteadeapelcluj.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ADI Rosua
Adresa postala: Nr. 140, Localitatea: Dumitra, Cod postal: 427075, Romania, Tel.0263380140, Email: [email protected], Fax: 0263380140
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2010 20:15