Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE COMUNA ALBESTI JUDETUL BOTOSANI


Anunt de participare numarul 70560/06.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Albesti (Consiliul Local Albesti)
Adresa postala: loc. Albesti, com. Albesti, jud. Botosani, Localitatea: Albesti, Cod postal: 71005, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Amarandei, Tel.0231/572140, Email: [email protected], Fax: 0231/572140
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE COMUNA ALBESTI JUDETULBOTOSANI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA ALBESTIJUDETULBOTOSANI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor, proiect autorizatie de constructie si executia lucrarilor la obiectivul Modernizare drumuri comunale, comuna Albesti, jud.Botosani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiect tehnic, detalii de executie, elaborare documentatii pentru obtinerea avize acorduri, autorizatii si asistenta din proiectantului si executia lucrarilor pentru modernizarea drumurilor comunale DC 52A (L=9, 470km) si DC 40 (L=1, 844km)
Valoarea estimata fara TVA: 6, 898, 228RON
II.2.2) Optiuni
Da
Pt serv.luc.sim.supl.ult.se opt.un nou contr.pana la 50% din contr.init.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
23 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 124.700 lei.Garantia de buna executie :5% din valoarea fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul FEADR, Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, conservarea si imbunatatirea mostenirii rurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societati, asociatii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributiile pentru asigurarile sociale de statCertificat constator emis de oficiul registrului comertului, Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-persoane juridice/fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Identificare financiara; Informatii privind situatia economico-financiara.Informatii generale, completind formularele din documentatia de atribuire;Copie a bilanturilor pe umtimii 3 ani;Lichiditatea generala trebuie sa fie mai mare de 100%, solvabilitatea patrimoniala mai mare de 30%. Scrisoare de bonitate din partea bancilor;Documente pentru demonstrarea ca operatorul economic are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare pentru realiza cashflow de executie a lucrarii respective pe o perioada de 90 zile in valoare de minim 2.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani. Indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 3 contracte de aceeasi natura si complexitate cu cea supusa licitatiei.Ofertantii trebuie sa dispuna de responsabilul tehnic cu executia, responsabil tehnic de calitate.Recomandari de la alti clientiDeclaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului
Copie autorizatiei responsabilului cu controlul tehnic de calitate si a responsabilului tehnic cu executia. ISO 9001;ISO 14001;ISO 18001Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani pentru proiectare
Ofertantul pentru activitatea de proiectare trebuie sa faca dovada experientei relevante prin prezentarea cel putin a trei contracte de aceeasi natura si complexitate cu cea supupa licitatiei ( Copii dupa minim 3 contracte de prestari servicii de proiectare si copii dupa procesele verbale de predare primire);
Dovada prin copii la carti de munca, contracte de colaborare vizate de ITM pentru 3 proiectanti (ingineri cu specialitatea CFDP) cu experienta in domeniu din care seful de proiect cel putin 25 ani vechime. ISO 9001 sau echivalent pentru activitati de proiectare drumuri si poduri
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.01.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Printr-o solicitare scrisa si plata la casieria unitatii sau in contul RO95TREZ1165006XXX000274 deschis la Trezoreria Municipala Botosani
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.02.2009 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.02.2009 11:00
Locul: Consiliul local al comunei Albesti Judetul Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantiiimputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul FEADR, Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, conservarea si imbunatatirea mostenirii ruraleVI.3)
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DESOLUTIONARE ACONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL ALBESTI
Adresa postala: ALBESTIJUDETULBOTOSANI, Localitatea: ALBESTI, Cod postal: 717005, Romania, Tel.0231572104, Fax: 0231572140
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.01.2009 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer