Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - „Modernizare drumuri comunale, Retea canalizare apa uzata menajera si statie de epurare în sistem centralizat, Extindere retele apa în satul Spataresti, Reabilitare camin cultural în satul Cotu Baii, comuna Fântâna Mare, judetul Suceava”


Anunt de participare numarul 98905/28.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA FÂNTÂNA MARE (PRIMARIA COMUNEI FÂNTÂNA MARE)
Adresa postala: Âsat. Fântâna Mare, com. Fântâna Mare, Localitatea: ÂFantana Mare, Cod postal: Â727566, Romania, Punct(e) de contact: ÂVasile Mucilenita, Tel.Â0230/543280, Email: Â[email protected], Fax: Â0230/543280, Adresa profilului cumparatorului: Âwww.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
„Modernizare drumuri comunale, Retea canalizare apa uzata menajera si statie de epurare în sistem centralizat, Extindere retele apa în satul Spataresti, Reabilitare camin cultural în satul Cotu Baii, comuna Fântâna Mare, judetul Suceava”
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: com. Fantana Mare, jud. Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lotul 1: : „Modernizare drumuri comunale”
Lotul2: „Retea canalizare apa uzata menajera si statie de epurare în sistem centralizat, Extindere retele apa în satul Spataresti”Lotul 3: „Reabilitare camin cultural în satul Cotu Baii, comuna Fântâna Mare, judetul Suceava”
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimativa :
Lotul 1: „Modernizare drumuri comunale” (fara TVA): 5.030.000 leiLotul 2-„Retea canalizare apa uzata menajera si statie de epurare în sistem centralizat, Extindere retele apa în satulSpataresti” (fara TVA): 2.867.522 leiLotul 3: „Reabilitare camin cultural în satul Cotu Baii, comuna Fântâna Mare, judetul Suceava” (fara TVA): 134.416 lei
Valoarea estimata fara TVA: 8, 031, 938RON
II.2.2) Optiuni
Da
posibil achizitionare ulterioara de lucrari in val.de max.50% din contract cf. lit.i art.122/OUG34
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
Garantia de participare: Lot 1:75.450 leiLot 2:43.000 leiLot 3:2.000 leiGarantia de buna executie 7% din valoarea totala fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR mas. 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT ASOCIERE LEGALIZAT
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ofertantului - formular 12A
Declartie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34-formular 12 B
Imputernicire de semnatura - formular 3'
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 12c
Certificat de atestare fiscala
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale
Certificat constatator emis de ORC /altele echivalente(pentru persoanele fizice/juridice straine)
Certificat de inregistrare al societatii
Nota certficatele constatatoare trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si cu plata taxelr achitata la zi, vor fi prezentate in originala sau in copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formularul B1)
-Prezentare copii legalizate alebilanturilor contabile la 31.12.2008, 31.12.2007, 31.12.2006inregistratelaD.G.F.P.
- Prezentare copie legalizata a bilantului contabil inregistrat la D.G.F.P. la 30.06.2009
-Identificarea financiara completând formularul nr.B’dinsectiuneaFORMULAREa documentatiei de atribuire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie deafaceripe ultimii 3 ani calendaristici (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie cel putin : - LOT I :10.000.000 LEI- LOT II :5.500.000 LEI- LOT III :250.000 LEI- Profitul net pe fiecare an conform bilantului contabil trebuie sa fie pozitiv (anii 2006, 2007, 2008)- prezentarecontract de credit/linie de credit aprobat sau scrisoare de confort in valoare de 2.700.000 Lei, cu mentiunea ca suma este alocatapentru investitia de la Fântâna Mare, sau oricare alta dovada a disponibilitatii sumei sus-mentionate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentare lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani si informatii privind obligatiile contractuale in curs, în acest sens vacompleta Formularul 12 E din sectiunea FormularePrezentareDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru îndeplinirea corespunzatoare a contractului; Prezentare lista utilaje si echipamente; Formularului 12H)Ofertantul va asigura (în dotare proprie, prin contracte sau conventii de închiriere, etc) acele echipamente, utilaje, mijloace fixe si a altor dotari care sunt considerate strict necesare pentru îndeplinirea contractului de lucrari:
- Statie de betoane;
- Statie de sortare
- Statie de asfalt;
- Vibrocompactor ;
- Repartitor asfalt ;
- Autobasculante ;
- Buldoexcavator;
- Excavator- Autobetoniera
- Autorizatia laboratorului de incercari propus pentru efectuarea testelor si incercarilor (Laborator propriu sau acordul / contractul cu un laborator autorizat ) conform necesitatilor proiectului – in copie semnata si stampilata „conform cu originalul” Laborator de gradul II sau III certificat conform standardelor de referinta SREN-ISO/CEI 17025, sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. Executarea si finalizarea (receptie la terminarea lucrari)in ultimii 5 ani a cel putin: - Lotul 1:1 lucrare de executie modernizare drumuri in valoare de minim 5.030.000 lei fara TVA- Lotul 2:1 lucrare de canalizare + extindere retele alimentare apa in valoare de minim 2.800.000 lei fara TVA- Lotul 3:1 lucrare de executie constructie civila in valoare de minim 134.000 lei fara TVA -Declaratie pe proprie raspundere referitoare la privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere-Asigurarea de catre ofertant a personalului de specialitate necesar- Lot 1-Responsabil tehnic cu executia pentru domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata- constructii rutiere- Responsabil Controlul calitatii pentru domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata - constructii rutiere.- Sef lucrari drumuri – inginer CFDPLot 2- Responsabil tehnic cu executia pentru domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata- lucrari de alimentare cu apa si canalizare- Responsabil Controlul calitatii pentru domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata - lucrari de alimentare cu apa si canalizare- Sef lucrari - lucrari de alimentare cu apa – inginer Instalatii;
- Sef lucrari - lucrari de canalizare – inginer Instalatii;
- lista cu sudori autorizati ISCIR in polietilenasi otel, din care minim doi sa aiba o vechime in domeniu de minim 3 ani.Lot 3- Responsabil tehnic cu executia pentru domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata- constructii civile- Responsabil Controlul calitatii pentru domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata – constructii civile- Sef lucrari – constructii civile – inginer constructor- Minim un Responsabil cu protectia muncii si PSI care sa asigure acesta cerinta la toate loturile.Personalul susmentionat trebuie sa aiba o vechime in domeniu de minim 3 ani si sa fi detinut aceasta calitate pentru cel putin trei lucrari similare;
- ing topograf sau tehnician topograf autorizat, angajat al operatorului economic, care sa fie prezent pe santier pentru verificarea cotelor la lucrarile de drumuri, alimentare cu apa si canalizare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2010 12:00
Locul: sediul Primariei Comunei Fanatana Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR -masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: ÂAdresa: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3Localitate: BucurestiCod postal: 030084Tara: RomâniaE-mail: [email protected]: (+4) 021 310.46.41Adresa internet: Fax: (+4) 021 310.46.42, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â030084, Romania, Tel.Â021 3104641, Email: Â[email protected], Fax: Â021 3104642, Adresa internet (URL): Âwww.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Âstr. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: ÂSuceava, Cod postal: Â720062, Romania, Tel.Â0230 216321, Email: Â[email protected], Fax: Â0230 524 022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta cf. art. 256^2 alin 1 lit b) din OUG 34
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Fantana Mare
Adresa postala: ÂcomFantana Mare, jud. Suceava, Localitatea: ÂFantana Mare, Cod postal: Â727566, Romania, Tel.Â0230 543280, Email: Â[email protected], Fax: Â0230 543280
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2010 15:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer