Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE SAVADISLA


Anunt de participare numarul 101353/04.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SAVADISLA (Primaria Comunei Savadisla)
Adresa postala:  Str PRINCIPALA NR 35, Savadisla, jud Cluj, Localitatea:  Savadisla, Cod postal:  RO407505, Romania, Punct(e) de contact:  ANDREI TAMAS GEBE, Tel. 0264374275, Email:  [email protected], Fax:  0264374433, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE SAVADISLA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Savadisla: localitatile Vlaha, Savadisla, Finisel, Hasdate, Liteni, Valisoara
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE SAVADISLA prin asfaltare in localitatile Vlaha, Savadisla, Finisel, Hasdate, Liteni, Valisoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE SAVADISLA prin asfaltare a 8, 2 km drum conform documentelor anexate prezentului anunt
Valoarea estimata fara TVA: 5, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 1 % din valoarea estimata a lucrarii fara TVA, adica 50.000 leiGarantia de buna executie se constituie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finnatare din bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonana 34/2006
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 insotita de: Certificat fiscal Impozite si Taxe Locale si Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat.
Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului
Certificat constatator emis de ORC din care sa reiasa autorizarea ofertantului in domeniul obiectului contractului
Certificat de atestare eliberat de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania, sau echivalent din alta tara a UE.Persoane juridice /fizice straine:
Prezentarea a orice document considerat edificator prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii
1.Bilantulcontabilla 31/12/2009 pozitiv, vizatsiinregistratdeorganulcompetent, in cazul in care publicarea este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, precumsi scrisori de bonitate din partea bancilor sau unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precumsioricealtedocumentelegaleedificatoareprincarecandidatul/ofertantulisipoatedovedi capacitatea economico-financiara.- copii conform cu originalul.
In cazul in care documentul mai sus mentionat este eliberat in alta tara decat Romania si in alta limba decat romana, acestea se vor prezenta in traducere legalizata.2.Declaratii privind cifra de afaceri globala: Fisa de informatii generale, Formularul nr. 4 , care vizeaza activitatea dinultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se vor califica ofertantii (individuali sau in asociere) care au cifra de afaceri medie egala sau mai mare decat 5.000.000 lei fara TVA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Lista cu subcontractantii si specializarea acestora
Ofertantul va prezenta cel putin o recomandare (copie legalizata) din partea unor beneficiari a celor mai importante lucrari de asfaltare.
3.Resursetehnice: echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru realizarea lucrarilorIn cazul in care echipamentele sunt inchiriate se vor prezenta contracte ferme de inchiriere.
4.Resurse umane : numarul mediu anual de personal angajat pentru ultimii 3 ani de activitate si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.
-Persoane responsabile cu executia lucrarilor
-obligatiile contractuale in curs daca exista
Declaratia va fi insotita de CV ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului.
Ofertantul va asigura unresponsabil tehnic cu executia si un responsabil tehnic cu calitatea care sa fie atestat in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate..Se va face dovada colaborarii/ angajarii acestuia(copie contract )insotita de copie atestat, copie legitimatie vizata pe anul in curs
Standarde de asigurare a calitatii: Cerinta obligatore CertificatdeatestareISO-9001 privindmanagementul calitatii in domeniul constructiilor
Standarde de protectie a mediului: Cerinte obligatorii: Certificat ISO 14001 siCertificat OHSAS 18001/2008(18001/2007)(sau echivalent)
Certificat de conformitate CE pentru mixturileasfaltice
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii, vor face dovada finalizarii (adica receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala) in ultimii 5 ani a cel putin 1 contract care a avut ca obiect de activitate lucrarisimilare cu cele mentionate in prezenta documentatie in valoare de minim 2.500.000 lei fara TVA.Va avea in dotare obligatoriu: -buldozer pe senile-autogreder-excavator sau buldoexcavator-cilindru compactor-instalatie de aplicare a emulsiei bituminoase-repartizor-finisor pentru mixture asfaltice-instalatii de preparat mixture asfaltice sau contract pentru livrarea mixturii asfaltice-Ofertantul va face dovada ca dispune de minim 10 muncitori calificati in domeniul lucrarilor de drumuri, min 1 inginer sau subinginer specializarea CFDP si min 1 maistru sau tehnician -, un manager, inspector cu protectia muncii, sef de santier, pentru care se solicita CV-urile, copie contract de munca vizat e ITM, iar in cazul in care persoanele nu sunt angajate a firmei sa se prezinte copie contract de prestare servicii si declaratie de disponibilitate a acestora Formular D-Ofertantul va face dovada ca dispune de laborator autorizat pentru determinarile necesare la executia lucrarilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
20%
Descriere: Pentru Durata de executie max 20 procente
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.06.2010 11:00
Locul: Str PRINCIPALA NR 35, Savadisla, jud Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare pentru atribuirea contractului de lucrari, reprezentantii operatorilor economici care vor prezenta si documentul de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Municipiului Cluj
Adresa postala:  str. Dorobantilor nr. 2-4, Cluj-Napoca, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400117, Romania, Tel. +40 264/595844
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In 10 zile de la data emiterii actului se depune plangerea prealabila inaintata organului emitent, dupa procedurape care o reglementeaza legea contenciosului administrativ sau contestatie la CNSC in 5 zile potrivit OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Savadisla - serviciul juridic
Adresa postala:  Str PRINCIPALA NR 35, Savadisla, jud Cluj, Localitatea:  Savadisla, Cod postal:  407505, Romania, Tel. 0040264374275, Email:  [email protected], Fax:  0040264374433
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2010 07:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer