Licitatie Publica - MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE SAVADISLA
Anunt de participare numarul 104021/19.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SAVADISLA (Primaria Comunei Savadisla)
Adresa postala: STRADA PRINCIPALA NR 35, Localitatea: Savadisla, Cod postal: RO407505, Romania, Punct(e) de contact: ANDREI TAMAS GEBE, Tel. 0264374275, Email: [email protected], Fax: 0264374433, Adresa internet (URL): www.savadisla.rural-portal.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE SAVADISLA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Savadisla: localitatile Vlaha, Savadisla, Finisel, Hasdate, Liteni, ValisoaraCodul NUTS: RO - ROMANIA
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE SAVADISLA prin asfaltare in localitatile Vlaha, Savadisla, Finisel, Hasdate, Liteni, Valisoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE SAVADISLA prin asfaltare a 8, 2 km drum conform documentelor anexate prezentului anunt
Valoarea estimata fara TVA: 5, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 1 % din valoarea estimata a lucrarii fara TVA, adica 50.000 lei Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finnatare din bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinte obligatoriiDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonana 34/2006Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 insotita de: Certificat fiscal Impozite si Taxe Locale si Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat.Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiCertificat constatator emis de ORC din care sa reiasa autorizarea ofertantului in domeniul obiectului contractuluiCertificat de atestare eliberat de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania, sau echivalent din alta tara a UE.Persoane juridice /fizice straine: Prezentarea a orice document considerat edificator prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii1.Bilantul contabil pe ultimii trei ani (31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009), pozitiv, vizat si inregistrat de organul competent, in cazul in care publicarea este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, precum si scrisori de bonitate din partea bancilor sau unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.- copii conform cu originalul.In cazul in care documentul mai sus mentionat este eliberat in alta tara decat Romania si in alta limba decat romana, acestea se vor prezenta in traducere legalizata.2.Declaratii privind cifra de afaceri globala: Fisa de informatii generale, care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani sa fie de 10.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniLista cu subcontractantii si specializarea acestoraOfertantul va prezenta cel putin o recomandare (copie legalizata) din partea unor beneficiari a celor mai importante lucrari de asfaltare.3.Resurse tehnice : echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru realizarea lucrarilorIn cazul in care echipamentele sunt inchiriate se vor prezenta contracte ferme de inchiriere.4.Resurse umane : numarul mediu anual de personal angajat pentru ultimii 3 ani de activitate si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.-Persoane responsabile cu executia lucrarilor-obligatiile contractuale in curs daca existaDeclaratia va fi insotita de CV ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului.Ofertantul va asigura un responsabil tehnic cu executia si un responsabil tehnic cu calitatea care sa fie atestat in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate..Se va face dovada colaborarii/ angajarii acestuia(copie contract )insotita de copie atestat, copie legitimatie vizata pe anul in cursStandarde de asigurare a calitatii: Cerinta obligatore Certificat de atestare ISO-9001 privind managementul calitatii in domeniul constructiilorStandarde de protectie a mediului: Cerinte obligatorii: Certificat ISO 14001 si Certificat OHSAS 18001 sauCertificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii, in intelesul dat de prezenta Documentatie de atribuire, vor face dovada semnarii si indeplinirii in ultimii 5 ani a cel putin unui contract sau maxim doua contracte de lucrari similare cu o valoare totala egala cu valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2010 11:00
Locul: Str PRINCIPALA NR 35, Savadisla, jud Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare pentru atribuirea contractului de lucrari si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Municipiului Cluj
Adresa postala: str. Dorobantilor nr. 2-4, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel. +40 264/595844
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu data luarii la cunostinta despre un act considerat nelegal (art 256^2/OUG 34)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Savadisla - serviciul juridic
Adresa postala: Str PRINCIPALA NR 35, Localitatea: Savadisla, Cod postal: 407505, Romania, Tel. 0040264374275, Email: [email protected], Fax: 0040264374433
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2010 15:29