Licitatie Publica - MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE SI DRUMURI SATESTI, ACHIZITIA DE UTILAJE PENTRU INTRETINEREA DRUMURILOR, EXTINDERE ALIMENTARE CU APA, CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN SISTEM CENTRALIZAT IN COMUNA JIANA JUDETUL MEHEDINTI
Anunt de participare numarul 91862/02.12.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA JIANA
Adresa postala: Strada Principala, Localitatea: Jiana, Cod postal: 227305, Romania, Punct(e) de contact: STEFAN CRISTIAN SPATARIU, Tel.0252 / 358845, Email: [email protected], Fax: 0252 / 358845
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE SI DRUMURI SATESTI, ACHIZITIA DE UTILAJE PENTRU INTRETINEREA DRUMURILOR, EXTINDERE ALIMENTARE CU APA, CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN SISTEM CENTRALIZAT IN COMUNA JIANA JUDETUL MEHEDINTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Jiana, judetul Mehedinti
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE SI DRUMURI SATESTI, ACHIZITIA DE UTILAJE PENTRU INTRETINEREA DRUMURILOR, EXTINDERE ALIMENTARE CU APA, CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN SISTEM CENTRALIZAT IN COMUNA JIANA JUDETUL MEHEDINTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
43210000-8-Utilaje pentru terasamente (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I: Modernizare drumuri comunale si drumuri satesti cu imbracaminte din beton asfaltic peo lungime de 11, 509km; Extindere alimentare cu apa in satul danceu pe o lungime de 1, 217km; Canalizare si statie de epurare in sistem centralizat in satul Danceu pe o lungime de 3, 817km;
Lotul II: Achizitie utilajepentru intretinere drumuri: buldoexcavator- 1 buc; autogreder-1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 9, 445, 512RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de : Pentru lotul 1 - 127.883 lei;Pentru lotul 2 - 13.800 leiGarantia de buna executie ( DOAR PENTRU LOTUL 1) este de 5% din valoarea contractului atribuit
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile FEADR masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Prezentare Cetificat de Atestare Fiscala privind plata taxelor si impozitelor la Bugetul de stat - valabil la data licitatiei - original sau copie legalizataPrezentare Certificat de Atestare Fiscala privind plata taxelor si impozitelor la Bugetul local-valabil la data licitatiei - original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru lotul 1 cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani-(2006, 2007, 2008) - mai mare sau egala cu 15.113.084 lei si pentru lotul 2 cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani-(2006, 2007, 2008) - mai mare sau egala cu 1.800.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Valoarea lucrarilor prezentate ca experienta similara trebuie sa aiba o valoare totala de minim:
pentru lucrari de drumuri - solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de cel putin 6.500.000 lei. (se poate indeplini prin cumul din maxim 3 contracte);
- pentru lucrari alimentare cu apa - solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de cel putin 135.000 lei.(se va indeplini dintr-un contract);
- pentru lucrari de canalizare si statie de epurare - solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de cel putin 1.700.000 lei.(se va indeplini dintr-un contract).
Pentru lotul I: Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001:2001 (2000), in copie legalizata sau echivalent; Prezentarea de certificate emise de organisme independentecare atesta respectarea standardelor de de protectie a mediului ISO 14001/2005, sau echivalent pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei - copie legalizata sau echivalent; Prezentarea de certificate emise de organisme independentecare atesta respectarea standardelor de de sanatate si securitate ocupationala OHSAS 18001/2004, sau echivalent pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei - copie legalizata sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
50%
Descriere: Desc. sol. tehnice-40%;org, planif. si grafic-10%
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.12.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.12.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2009 10:30
Locul: Comuna Jiana, sediul primariei, judetul Mehedinti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri nerambursabile FEADR masura 322
VI.3) Alte informatii
Atasarea documentatiei de atribuire nu este posibila din motive tehnice. Documentatia se poate obtine gratuit de la sediul Primariei Jiana in baza unei cereri depuse la sediul Primarieisau transmisa prin fax la nr. 0252/358845
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 215400, Romania, Tel.0251-413179, Fax: 0251-415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Jiana
Adresa postala: Comuna Jiana, Localitatea: Jiana, Cod postal: 227305, Romania, Fax: 0252/352.488
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.12.2009 15:17