Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE SI MODERNIZARE DRUM SATESC IN COMUNA MALUSTENI, JUDETUL VASLUI LOT 1 : MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC67 : DJ244I MALUSTENI com. Malusteni jud. Vaslui LOT 2 : MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC65 : DJ244I TUTCANI com. Malusteni jud. V


Anunt de participare numarul 68058/04.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MALUSTENI (PRIMARIA MALUSTENI)
Adresa postala: COMUNA MALUSTENI, JUDETUL VASLUI, Localitatea: Malusteni, Cod postal: 737350, Romania, Punct(e) de contact: AUREL GHERGHESCU, Tel.0235426449, Email: [email protected], Fax: 0235426449, Adresa internet (URL): wwwyahoo.com
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE SI MODERNIZARE DRUM SATESC IN COMUNA MALUSTENI, JUDETUL VASLUI LOT 1 : MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC67 : DJ244I MALUSTENI com. Malusteni jud. Vaslui LOT 2 : MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC65 : DJ244I TUTCANI com. Malusteni jud. Vaslui LOT 3 : MODERNIZAREDRUM SATESC LUPESTI (DC66) MINZATESTI (DC68A) KM0+00 KM 1 +680, com. Malusteni jud. Vaslui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ROMANIA, JUDETUL VASLUI, COMUNA MALUSTENI, DJ 244I , DC 65, DC66, DC67, DC68A
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE LUCRARI LA OBIECTIVUL ;MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE SI MODERNIZARE DRUM SATESC IN COMUNA MALUSTENI, JUDETUL VASLUI LOT 1 : MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC67 : DJ244I MALUSTENI com. Malusteni jud. Vaslui LOT 2 : MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC65 : DJ244I TUTCANI com. Malusteni jud. Vaslui L OT 3 : MODERNIZAREDRUM SATESC LUPESTI (DC66) MINZATESTI (DC68A) KM0+00 KM 1 +680, com. Malusteni jud. Vaslui
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE SI JUDETENE PE LUNGIMEA DE 6.40KM
Valoarea estimata fara TVA: 8, 539, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE DE 30.000 LEI .LOT 1-12.000 LEI: LOT 2- 14.000 LEI;LOT 3-4.000LEI GARANTIA DE BUNA EXECUTIE DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 SI 181din OUG 34/2006 ; prezentarea de Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale(formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident in traducere legalizata in limba romana.) in termen ; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, eliberat cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, prezentare Certificat de atestare eliberat de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania, privind atestarea tehnica pentru executia de lucrari de drumuri ; Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, valabile in tara de origine, prezentate in limba romana in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale ; completare formular- copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani incheiati , vizate si inregistrate de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani sa fie egala sau mai mare de 16.000.000RON ;
--lichiditatea generala ( active circulante / datorii curente x 100 ) mai mare de 100%-solvabilitatea patrimoniala ( capital propriu / total pasiv x 100 ) mai mare de 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Formular 12 F din Sectiunea III;
- Experienta similara formular anexa -din Sectiunea III- Contractul de antreprizapentru lucrarea prezentata ca similara .- Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor , incheiat conform H.G. nr. 273/1994, pentru lucrarea prezentata ca similara .- Recomandare din partea beneficiarului .- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari formularul 12 H.
- Documente din care sa rezulte ca detine statie de preparare mixturi asfaltice- Contract de furnizare mixturi asfaltice pentru cantitatea prevazuta in oferta ( daca este cazul )- Fisa tehnica a statiei de preparare mixturi asfaltice proprii sau cea a furnizorului de mixturi asfaltice de mixturi asfaltice , precum si adresa unde este amplasata statia.- Pentru utilajele , mijloacele de transport etc. Asigurate de la terti se vor prezenta documente privind inchirierea .- Se va prezenta copia autorizatiei laboratorului si anexele cu profilele autorizate.- Se va prezenta contractul de prestare / colaborare cu un laborator autorizat ( daca este cazul )- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.- Declaratie privind asigurarea cu personal responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari formular anexa Sectiunea III.-CV-ul responsabilului tehnic cu executia si copie dupa atestatul acestuia
- CV-ul responsabilului cu controlul tehnic de calitate si copie dupa autorizatia acestuia. Responsabilul tehnic cu executia si responsabilul cu controlul tehnic de calitate vor completa si Declaratia de disponibilitate formular anexa din Sectiunea III . CV urile si declaratiile de disponibilitate se vor prezenta cu semnaturile in original.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract in valoare de minim 4.200.000 lei , care a avut ca obiect executia unor lucrari similare ca natura si complexitate cu lucrarile supuse licitatiei-Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje, mijloace de transport , instalatii, echipamente tehnice strict necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.-Ofertantul va face dovada ca detine statie proprie de preparare a mixturilor asfaltice, statie prevazuta cu dispozitive de predozare, uscare, resortare si dozare gravimetrica a agregatelor naturale, dozare gravimetrica sau volumetrica a bitumului si a filerului, precum si dispozitiv de malaxare fortata a agergatelor cu liantul bituminos sau are contract cu un furnizor de mixturi asfaltice preparate in statii corespunzatoare tehnic , conform descrierii de mai sus.-De asemenea ofertantul va face dovada asigurarii ( din dotare proprie , prin contracte sau conventii de inchiriere etc. ) si a urmatoarelor utilaje : instalatie mecanizata de amorsare, perie mecanica pentru curatat drumuri, repartizor finisor de mixturi asfaltice la cald, cilindru compactor pe pneuri cu vibrare, mijloace de transport specifice transportului de mixtura )- Ofertantul va face dovada ca dispune de Laborator de gradul II ( propriu sau cu contract de prestare ) , autorizat pentru determinarile necesare la executia acestei lucrari.- Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un responsabil tehnic cu executia atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniullucrarii supuse licitatiei.- Ofertantul trebuie sa dispuna de un responsabil cu controlul tehnic de calitate autorizat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarii supuse licitatiei.- Autoritatea contractantarecomanda ofertantilor sa efectuieze vizitarea amplasamentului in prezenta reprezentantilor autoritatii contractante pentru o mai buna si reala a ofertei,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
durata de executie
20%
Descriere:
3.
perioada de garantie acordata lucrarii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.11.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: plata la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2008 11:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI MALUSTENI, JUDETUL VASLUI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL IASI
Adresa postala: STRADA ANASTASIE PANUNR.25 BIS, Localitatea: IASI, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232255907, Fax: 0232255907
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS NR 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MALUSTENI, JUDETUL VASLUI
Adresa postala: COMUNA MALUSTENI, Localitatea: MALUSTENI, Cod postal: 737350, Romania, Tel.0235426449
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.11.2008 19:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer