Licitatie Publica - Modernizare drumuri comunale:DC134 Vintere-Saldabagiu Mic L=5 km;DC93 Capilna-Saldabagiu Mic L=2,6 km;DC99 Saldabagiu Mic DC134-DC93 L=0,75 km, Comuna Capilna
Anunt de participare numarul 80452/19.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CAPILNA (PRIMARIA CAPILNA)
Adresa postala: STR. PRINCIPALA, NR.115, JUDETUL BIHOR, Localitatea: Capalna, Cod postal: 417130, Romania, Punct(e) de contact: IONEL-RADU BRINDA, Tel.0259-312016, Email: [email protected], Fax: 0259-312016, Adresa internet (URL): http: //www.primaria-capilnabh.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drumuri comunale: DC134 Vintere-Saldabagiu Mic L=5 km;DC93 Capilna-Saldabagiu Mic L=2, 6 km;DC99 Saldabagiu Mic DC134-DC93 L=0, 75 km, Comuna Capilna
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: In intravilanul si extravilanul localitatilor Vintere, Saldabagiu Mic si Capilna.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari pregatitoare, sistem rutier, santuri pereate, podete, lucrari accesorii, drumuri laterale, accese.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform proiectului tehnic si a caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 574, 336.48RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului, garantia de participare este de 50000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea-cf.HGR nr.577/97-Program privind pietruirea, reabilitarea, modernizarea si/sau asfaltarea drumurilor de interes local clasate.Sustinere financ.de 800000 lei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare daca este cazul.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.181, certificate privind achitarea obligatiilor la bugetul de stat si bugetul local, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe anii 2006, 2007, 2008;cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani 12000000 lei;capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana cf.art.186 din OUG 34/2006 completat prin OUG 19/2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani;experienta similara minim un contract similar de 1300000 lei(inclusiv TVA);copie dupa contract de executie, proces verbal de receptie, recomandare;informatii privind personalul de care dispune, atestat RTE in domeniul supus licitatiei;utilajele de care dispune;certificate de conformitate pe materiale;statie de preparat mixturi asfaltice sau contract de la un producator de mixturi asfaltice;autorizatie de mediu a statiei de mixturi asfaltice;EN ISO 9001;EN ISO 14001;OHSAS 18001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1124/12.06.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2009 17:00
Locul: Primaria Comunei Capilna, localitatea capilna nr.115, judetul Bihor.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire impreuna cu proiectul tehnic se poate ridica gratuit pe suport electronic de la sediul Primariei Comunei Capilna, localitatea Capilna nr.115, judetul Bihor, telefon 0259/312016, intru-cat marimea fisierului nu permite atasarea acestuia la anuntul de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ORADEA
Adresa postala: PARCUL TRAIAN NR.10, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259/426881
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA CAPILNA
Adresa postala: 115, Localitatea: CAPILNA, Cod postal: 417130, Romania, Tel.0259/312016, Fax: 0259/312016
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2009 09:10