Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Modernizare drumuri DC36, intre localitatile Hoisesti si Dumesti, comuna Dumesti, judetul Iasi, pe o lungime de L=2.85 km"


Anunt de participare numarul 65414/02.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Dumesti (Primaria Comunei Dumesti)
Adresa postala: localitatea Dumesti, judetul Iasi, Localitatea: Dumesti, Cod postal: 707185, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Sabaiduc, Tel.0232322020, Email: [email protected], Fax: 0232322020
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Modernizare drumuri DC36, intre localitatile Hoisesti si Dumesti, comuna Dumesti, judetul Iasi, pe o lungime de L=2.85 km"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Dumesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari si servicii de proiectare (documentatie de obtinere avize, proiect de autorizati, proiect tehnic si detalii de executie pentru obiectivul "Modernizare drumuri DC36, intre localitatile Hoisesti si Dumesti, comuna Dumesti, judetul Iasi, pe o lungime de L=2.85 km"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
45233220-7-Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
71000000-8-Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari si servicii de proiectare pentru modernizare drumuri L=2.85 km
Valoarea estimata fara TVA: 800, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 2700 ronGarantia de buna executie :10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE, SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILATEA
DOCUMENTE CARE DEMONSTREAZA NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART 181
DECLARATIA PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA
CERTIFICAT UNIC DE INREGISTRARE
CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE ORC
CERTIFICAT CONSTATATOR PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR DE PLATA A IMPOZITELOR, TAXELOR SI CONTRIBUTIILOR DE ASIGURARI SOCIALE LA BUGETUL GENERAL CONSOLIDAT
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII PRIVIND SITUATIA ECONOMICO-FINANCIARA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
FORMULAR 5INFORMATII GENERALE, INCLUSIV DECLARAREA CIFREI MEDII DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANIBILANT CONTABIL 30.06.2008 VIZAT SI INREGISTRAT DE ORGANELE COMPETENTE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII PRIVIND CAPACITATEA TEHNICA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANIDECLARATIE PRIVIND ECHIPAMENTELE TEHNICE, UTILAJE, INSTALATIIMANAGER DE PROIECT CU EXPERIENTA MINIM 10 ANI RELEVANTA IN INDEPLINIREA CONTRACTULUI SI CU MINIM 2 RECOMANDARI URMARE A UNOR LUCRARI SIMILAREDECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE PRIN CARE OFERTANTUL ISI ASUMA RASPUNDEREA RESPECTARII REGULILOR OBLIGATORII REFERITOARE LA CONDITIILE DE MUNCA SI DE PROTECTIA MUNCIIRESURSE UMANE - FORMULAR 12I
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.10.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria primariei Dumesti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2008 12:30
Locul: sediul primariei comunei Dumesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul ofertantului va prezenta imputernicire din partea acestuia si actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3 BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel iasi
Adresa postala: str. anastasie panu, nr. 25, bis, Localitatea: iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260600, Email: [email protected], Fax: 0232217808
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Dumesti
Adresa postala: Comuna Dumesti, judetul Iasi, Localitatea: Dumesti, Cod postal: 707185, Romania, Tel.0232322020, Email: [email protected], Fax: 0232322020
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.10.2008 10:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer