Licitatie Publica - MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL COMUNA GHIMPATI, JUDETUL GIURGIU
Anunt de participare numarul 86177/09.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Ghimpati Giurgiu
Adresa postala: comuna Ghimpati, judetul Giurgiu, Localitatea: Ghimpati, Cod postal: 087095, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Carapanceanu, Tel.0246276409, Email: [email protected], Fax: 0246276256, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL COMUNA GHIMPATI, JUDETUL GIURGIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Ghimpati, cu satele Ghimpati, Naipu si Crovu, judetul Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea drumurilor de interes local din comuna Ghimpati, judetul Giurgiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se contracteaza lucrari de modernizare a 11, 2 km drumuri de interes local, in satele Ghimpati, Naipu si Crovu, comuna Ghimpati, judetul Giurgiu
Valoarea estimata fara TVA: 6, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 120.000 lei constituita prin virament bancar sau instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari prezentat in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare cf. HG 577/1997 republicata, Lista anexa nr. 22984/DGLP/08.04.2009, privind alocatiile bugetare pentru anul 2009.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata notarial in vederea incheierii contractului; se va nominaliza liderul asocierii;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa prezinte :
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180, art, 181 ale OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusv certificate anexate;
- Certificat constatator ORC;
Informatii generale ofertanti;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa prezinte :
- Bilant 2006, 2007, 2008;
- Cifra medie de afaceri pentru ultimii trei ani;
- Informatii privind lichiditatea generala;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008)sa fie egala sau mai mare decat 12000000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa prezinte :
- Centralizator privind experienta similara - inclusiv anexe;
- Informatii privind resursele tehnice;
- Informatii privind resurse umane;
- Informatii privind subcontractantii;
- Standarde de asigurare a calitatii si de protectia mediului : ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea cu succes a unui contract similar, in valoare de minim 6000000 lei; prin contractul prezentat se va face dovada ca ofertantul a executat lucrari similare celor care fac obiectul contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2009 11:00
Locul: Primaria Ghimpati, Soseaua Bucuresti - Alexandria, nr. 164, comuna Ghimpati, judetul Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, in baza unei imputerniciri.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213321240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Ghimpati - Compartiment Juridic
Adresa postala: Soseaua Bucuresti - Alexandria, nr. 164, Localitatea: Ghimpati, Cod postal: 087054, Romania, Tel.0246276409, Email: [email protected], Fax: 0246276256
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.09.2009 10:50