Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare drumuri de interes local comuna Vanatorii Mici, jud Giurgiu


Anunt de participare numarul 103752/09.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VINATORII MICI (PRIMARIA VINATORII MICI)
Adresa postala:  COM.VINATORII MICI, NR.301. JUDETUL GIURGIU, Localitatea:  Vanatorii Mici, Cod postal:  087250, Romania, Punct(e) de contact:  Neacsu Marin, Tel. 0246 265026, Email:  [email protected], Fax:  0246 265026, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drumuri de interes local comuna Vanatorii Mici, jud Giurgiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Vanatorii Mici, jud Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Modernizare drumuri de interes local comuna Vanatorii Mici, jud Giurgiu? (DC 162 ? 2, 499 km, strada Argesului ? 0, 865 km, strada Rasaritului ? 0, 137 km, strada Bisericii ? 0, 140 km)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lungimea totala a drumurilor supuse mdernizari este de 3, 641 km, defalcat astfel: DC 162 ? 2, 499 km, strada Argesului ? 0, 865 km, strada Rasaritului ? 0, 137 km, strada Bisericii ? 0, 140 km
Valoarea estimata fara TVA: 4, 076, 812RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizionarea ulterioara de noi lucrari similare - 4.076.812 lei
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de80.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al comunei Vanatorii Mici sau fonduri guvernamentale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoana juridica romana si/ sau straina sau asocieri de persoane juridica romane si/ sau straine
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
La elaborarea propunerii financiare, se vor avea in vedere conditiile din fisa de date.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- se va completa o declaratie pe propria raspundere ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (formular 1)sau cazier judiciar/certificat echivalent
- Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.181(formularul 2)
- Certificat de atestare fiscala, eliberat de DGFP, care sa ateste ca societatea nu are datorii, valabil la data depunerii ofertelor
- Certificat privind taxele si impozitele locale, care sa ateste ca societatea nu are datorii, valabil la data depunerii ofertelor.
- Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul local eliberat de Primarii ? Directia taxe si impozite
- Cazierul judiciar al companiei valabil la data deschiderii ofertelor (pentru statele unde este aplicabil
- declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular 3).
- Certficat de inmatriculare CUI;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare / altele echivalente, eliberate cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.
In cazul persoanelor juridice straine trebuiesc documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident valabil pentru anul 2009, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2009.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale (formular 4)
- Informatii privind situatia financiara: cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009). Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) sa fie egala sau mai mare decat 8.000.000 lei, echivalentul a 1.910.310, 9euro fara T.V.A., comunicat de BNR la data de 17.05.2010 (1 euro=4, 1878 lei)
- Operatorul economic trebuie sa demonstreze ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executia lucrarii in cuantum de 100.000 lei. In cazul asocierii mai multor executanti, cerintele privind capacitatea financiara a ofertantului de a sustine executia lucrarii, trebuie sa fie indeplinita prin cumul de grupul de asociati sau poate sa Fiecare asociat va prezenta cate o scrisoare bancara constituita in acest sens.(original)
In cazul persoanelor juridice straine, documentele prezentate vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (formular 5)
- copie dupa procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor, iar unde este cazul de receptie finala aferente contractelor prezentate la experienta similara
- recomandari/documente constatatoare, eliberate in baza prevederilor OUG 34/2006 - din partea beneficiarilor
- declaratie referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari - (Formularul 7)
-declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ( formularul 10)
- informatii privind partea din contract ce urmeaza sa fie indeplinita de catre subcontractanti si specializarea acestora;( formular 11)
- acordul de subcontractare ( formular 12)
- in cazul depunerii unei oferte comune, se va prezenta un acord de asociere(formular 13)
- certificate de atestare privind sistemul de management al calitatii ISO 9001, sistemul de management de mediu ISO 14001 si sistemul de management al sanatatii si securitatii ocupationale ISO 18001, emise de organisme de certificare a sistemului de management, sau pentru operatorii economici straini - certificate echivalente celor mentionate, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
- Ofertantii au obligatia de a da o DECLARATIE pe propria raspundere in care vor a indica faptul ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii. ( formularul 14)
-pentru urmatoarele materiale se vor prezenta certificate / declaratii de conformitate de la furnizorii declarati in oferta: asfalt, nisip, balast, piatra sparta.In cazul descris la art. 36^1 din HG 925/2006 pentru toate aceste materiale se vor solicita preturi de la furnizorii declarati in oferta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2010 10:00
Locul: Primaria comunei Vanatorii Mici, judetul Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii autorizati ai ofertantilor, alte persoane autorizate de persoana contractanta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice documentatia nu poate fi publicata pe SEAP, aceasta putand fi ridicata fara plata de la sediul autoritatii contractante, in baza unei scrisori din partea agentului economic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Giurgiu
Adresa postala:  strada Portului nr.13 oras Giurgiu jud. Giurgiu, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  80014, Romania, Tel. 0246212785, Email:  [email protected], Fax:  0246212785
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Vanatorii Mici
Adresa postala:  comuna Vanatorii Mici, sat Vanatorii Mici, jud. Giurgiu, Localitatea:  Vanatorii Mici, Cod postal:  087250, Romania, Tel. 0246-265026, Email:  [email protected], Fax:  0246-265026
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2010 12:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer