Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - modernizare drumuri de interes local in comuna Surani, judetul Prahova


Anunt de participare numarul 32521/17.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SURANI (PRIMARIA)
Adresa postala: com.Surani, Jud.Prahova, Localitatea: Surani, Cod postal: 107545, Romania, Punct(e) de contact: Corina Militoiu, Tel.0244 416020; 0244 416134, In atentia: Consiliului Local Surani, Email: [email protected], Fax: 244 416020;0244 416134
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale- Protectie sociala- Recreere, cultura si religie- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
modernizare drumuri de interes local in comuna Surani, judetul Prahova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Surani, sat Surani, judetul Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contractul implica proiectarea si executarea lucrarilor de modernizare drumurilor existente inclusiv construirea de poduri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
45221111-3-Pod rutier (Rev.1)
74232230-5-Servicii de proiectare a podurilor (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lungimea totala a drumurilor este de 3, 050 km, drumuri laterale, podete tubulare, santuri pereate, aparari de maluri din gabioane, ziduri de sprijin si 3 poduri din beton armat avand deschiderea de 17, 00 m, fiecare.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 258, 263RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 34000RON.Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA conform formularului 19, constituita pana la data incheierii contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
conform procedurilor aplicate proiectelor finantate prin programul SAPARD .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform art. 44 din OUG nr. 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea;declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;certificat de atestare fiscala;certificat fiscal privind taxele si impozitele locale;cerificatul de inregistrare si ce4rtificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;statutul si contractul de societate, inclusiv actele aditionale la acestea.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil vizat de organele competente pe ultimii 3 ani, inregistrate la Directia Generala a Finantelor Publice;solvabilitatea patrimoniala pe ultimii 3 anisa fie mai mare de 30%;lichiditatea generala in ultimii 3 ani sa fie mai mare de 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decalaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
2.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;
3.Declaratiile privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
Daca este un singur ofertant acesta trebuie sa fi realizat minim 3 lucrari similare in ultimii 3 ani.Profitul anual net contabil conform bilantului contabil pe ultimii 3 ani sa fie pozitiv.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2005
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2007 16:30
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: casieria autoritatii contractante, sau ordin de plata/fila CEC
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2007 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
02.10.2007
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2007 13:30
Locul: Consiliul Local al comunei Surani, sat Surani, judetul Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti de ofertanti, observatorii CRPDRP 3 Sud Muntenia, obervatorii Ministerului de Finante .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL SAPARD, Masura 2.1
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, ,sector 1, Bucuresti, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariatul Consiliului Local Surani
Adresa postala: com. Surani, sat Surani, jud. Prahova, Localitatea: Surani, Cod postal: 107545, Romania, Tel.0244/416020;0244/416134, Email: [email protected], Fax: 0244/416020;0244/416134.
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2007 14:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer