Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare drumuri de interes local in satele Chetris, Tamasi si Furnicari, Judetul Bacau; Construirea unui Centru public de Servicii Sociale in Comuna Tamasi, Judetul Bacau pentru servicii de tip afterschool; Extinderea retelei de alimentare cu apa


Anunt de participare numarul 88056/07.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Tamasi
Adresa postala: sat Tamasi, comuna Tamasi, judetul Bacau, Localitatea: Tamasi, Cod postal: 607615, Romania, Punct(e) de contact: VERONICA DONTU, Tel.0234225025, Email: [email protected], Fax: 0234225025, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drumuri de interes local in satele Chetris, Tamasi si Furnicari, JudetulBacau; Construirea unui Centru public de Servicii Sociale in Comuna Tamasi, Judetul Bacau pentru servicii de tip afterschool; Extinderea retelei de alimentare cu apa in localitatea Tamasi, Comuna Tamasi, Judetul Bacau;Dotarea Bibliotecii Vasile Alecsandri, Asezamant cultural de importanta locala din Comuna Tamasi, Judetul Bacau (locul de organizare a festivalului de traditii si obiceiuri locale Zilele C
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Tamasi, Judetul Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie , elaborare documentatie pentru avize, acorduri, autorizatii , asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru: Modernizare drumuri de interes local in satele Chetris, Tamasi si Furnicari, JudetulBacau; Construirea unui Centru Public pentru Servicii Sociale - pentru servicii de tip afterschool; Extinderea retelei de alimentare cu apa in localitatea Tamasi, Comuna Tamasi, Judetul Bacau.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45215221-2-Lucrari de constructii de centre de asistenta de zi (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PROIECT INTEGRAT: Modernizare drumuri de interes local in satele Chetris, Tamasi si Furnicari, JudetulBacau; Construirea unui Centru public de Servicii Sociale in Comuna Tamasi, Judetul Bacau pentru servicii de tip afterschool; Extinderea retelei de alimentare cu apa in localitatea Tamasi, Comuna Tamasi, Judetul Bacau;Dotarea Bibliotecii Vasile Alecsandri, Asezamant cultural de importanta locala din Comuna Tamasi, Judetul Bacau (locul de organizare a festivalului de traditii si obiceiuri locale Zilele Comunei Tamasi).
Valoarea estimata fara TVA: 8, 378, 604RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiei de participare in valoare de: 11400 RON pentru LOTUL I; 121000 RON pentru LOTUL II; 34900 RON pentru LOTUL III.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri FEADR - Masura 322 si Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea;
- Declaratii privind indeplinirea obligatiilor fiscale;
- Declaratii privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006;
- Declaratiile privind calitatea de participant la procedura;
- Certificate emise de ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil pe anii 2006, 2007, 2008;
- Informatii privind cifra de afaceri: media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani calendaristici (2006 2007 2008) este mai mare sau egala cu: pentru lotul 1:1100000 ron, pentru lotul 2:12000000 ron; pentru lotul 3:3450000 ron;
- O adresa din partea unei unitati bancare, in original, care sa garanteze o linie de credit aprobata si neconsumata, pentru aceasta lucrare, in valoare de minim 20 % din valoarea estimata a contractului sau depozit bancar echivalent sau aunui angajament ferm al bancii emitente prin care garanteaza acordarea unei linii de credit in valoare de minim 20% din valoarea estimata a contractului in cazul in care acest contract va fi atribuit solicitantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
- Experienta similara;
- Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii;
- Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Punctajul financiar pentru proiectare
30%
Descriere:
2.
Punctajul financiar pentru executie
30%
Descriere:
3.
Punctaj durata de executie Pth+DE
20%
Descriere:
4.
Punctaj durata de executie lucrarie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C322040810400028/01.07.09
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2009 11:00
Locul: Sediul Primariei Tamasi, Comuna Tamasi, Judetul Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Specialisti, Reprezentanti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect integrat finantat din fonduri FEADR - Masura322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr.6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1 Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234514275, Email: [email protected], Fax: 0234514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Tamasi, Comuna Tamasi, Judetul Bacau
Adresa postala: Str. Principala, nr. 192, Localitatea: Tamasi, Cod postal: 607615, Romania, Tel.0234225025, Email: [email protected], Fax: 0234225025
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2009 12:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer