Licitatie Publica - MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL SI CONSOLIDAREA PODURILOR, DC22 KM 0+000 - KM 7+637 SI DJ131 C KM 29+500 - 32+286 IN COMUNA UNGRA JUDETUL BRASOV
Anunt de participare numarul 85128/25.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA UNGRA (PRIMARIA UNGRA)
Adresa postala: COM. UNGRA, SAT DAISOARA, STR. PRINCIPALA, Localitatea: Ungra, Cod postal: 507240, Romania, Punct(e) de contact: TRAIAN STANCIU, Tel.0268/248211, Email: [email protected], Fax: 0268/248211, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL SI CONSOLIDAREA PODURILOR, DC22 KM 0+000 - KM 7+637 SI DJ131 C KM 29+500 - 32+286 IN COMUNA UNGRA JUDETUL BRASOV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: TERITORIUL ADMINISTRATIV AL COMUNEI UNGRA DC22 SI DC131 C
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. PROIECTAREA LUCRARII "MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL SI CONSOLIDAREA PODURILOR, DC22 KM 0+000 - KM 7+637 SI DJ131 C KM 29+500 - 32+286 IN COMUNA UNGRA JUDETUL BRASOV"
2. EXECUTAREA LUCRARII "MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL SI CONSOLIDAREA PODURILOR, DC22 KM 0+000 - KM 7+637 SI DJ131 C KM 29+500 - 32+286 IN COMUNA UNGRA JUDETUL BRASOV"
3. ASISTENTA TEHNICA PE PARCURSUL EXECUTIEI LUCRARILOR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL SI CONSOLIDAREA PODURILOR, DC22 KM 0+000 - KM 7+637 SI DJ131 C KM 29+500 - 32+286 IN COMUNA UNGRA JUDETUL BRASOV. CONTRACT MULTIANUAL IN FUNCTIE DE ALOCAREA FONDURILOR
Valoarea estimata fara TVA: 15, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 25.09.2009 pana la 26.09.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE 50.000RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT OG. 577 BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE - SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SE SOLICITA: 1. DECLARATIA DE ELEGIBILITATE 2. DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181 3. CONFIRMAREA PRIVIND PLATA LA ZI A TAXELOR SI IMPOZITELOR LA BUGETUL DE STAT SI A TAXELOR LOCALE 4. CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE REGISTRUL COMERTULUI 5. CERTIFICAT DE INREGISTRARE LA REGISTRUL COMERTULUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
REZULTATUL EXERCITIILOR FINANCIARE 2006;2007;2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA MEDIE DE AFACERI 30.000.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. OFERTANTUL VA PREZENTA O LISTA CU LUCRARILE PRINCIPALE IN ULTIMII 5 ANI
2. OFERTANTUL TREBUIE SA INDEPLINEASCA CERINTA MINIMA LA EXPERIENTA SIMILARA DE 15.000.000 RON
3. INFORMATII REFERITOARE LA PERSONALUL ANGAJAT, ASIGURAREA CU PERSONAL TEHNIC DE SPECIALITATE DE PROIECTARE SI EXECUTIE, STRUCTURA, NUMARUL SI PREGATIREA CADRELOR DE CONDUCERE. SE SOLICITA CV-URI. DIPLOME DE STUDII, CALIFICARI, PERFECTIONARI PROFESIONALE, COPIILE CARTILOR DE MUNCA PENTRU ATESTAREA EXPERIENTEI GENERALE SI SPECIFICE IN MUNCA.
4. INFORMATII PRIVIND DOTARILE SPECIFICE, UTILAJE, ECHIPAMENTE TEHNICE, MIJLOACE DE TRANSPORT, LABORATOARE SPECIFICE PE CARE CANDIDATUL/OFERTANTUL SE ANGAJEAZA SA LE UTILIZEZE PENTRU INDEPLINIREA CONTRACTULUI.
5. PREZENTAREA CERTIFICATELOR ISO 9001, ISO 14001, OHSA 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
70%
Descriere:
2.
TERMEN DE REALIZARE PROIECT
10%
Descriere:
3.
DURATA EXECUTIEI LUCRARILOR
10%
Descriere:
4.
GARANTIA LUCRARILOR
5%
Descriere:
5.
PROGRAMUL CALITATII
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.10.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2009 11:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI UNGRA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
POT PARTICIPA LA SEDINTA DE DESCHIDERE A OFERTELOR REPREZENTANTII FIRMELOR CARE AU DEPUS OFERTE SI ALTE PERSOANE AUTORIZATE ALE FORURILOR JUDETENE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0040-213104642, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BRASOV
Adresa postala: B-DUL 15 NOIEMBRIE NR.45, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500097, Romania, Tel.0040-268413615
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI UNGRA
Adresa postala: STR.PRINCIPALA NR.189, Localitatea: UNGRA J. BRASOV, Cod postal: 507240, Romania, Tel.0040-268248211, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2009 17:20