Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Modernizare drumuri forestiere Dulcea, Vacareni si Maghernita in comuna Manastirea Humorului, judetul Suceava"


Anunt de participare numarul 48078/28.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MANASTIREA HUMORULUI (PRIMARIA COMUNEI MANASTIREA HUMORULUI SUCEAVA)
Adresa postala: str.Stefan cel Mare, nr. 142, com. Manastirea Humorului, judetul Suceava, Localitatea: Manastirea Humorului, Cod postal: 727355, Romania, Punct(e) de contact: Andra-Cristensen Hirtopanu, Tel.0745794208, Email: [email protected], Fax: 0230572765
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie publica locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Modernizare drumuri forestiere Dulcea, Vacareni si Maghernita in comuna Manastirea Humorului, judetul Suceava"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: comuna Manastirea Humorului, judetul Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de modernizare a trei drumuri forestiere: Dulcea, Vacareni si Maghernita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de modernizare a 5.520 Km drumuri forestiere: Dulcea-2.00 Km, Vacareni-1.240 Km si Maghernita - 2.280 Km.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 574, 139RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitia ulterioara de lucrari similare, in cond.art. 122, lit.i) din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 35.742 lei; Garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program SAPARD, masura 3.5 drumuri forestiere;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind eligibilitatea-formular 1;2)Imputernicire de semnatura-formular 2;3)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta-formular 3;4)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-formular 16;5)Certificate constatatoare privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat, inclusive cele locale si catre bugetele asigurarilor sociale de stat in conformitate cu Codul fiscal;6)Certificat emis cu cel putin 30 zile inainte de deschiderea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul territorial;7)Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul de pe raza caruia isi are sediul social;8)Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator prin care se poate face dovada apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului(pentru personae fizice);9)Pentru personae juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta d.p.v. profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Fisa de informatii generale-formular 5;2)Identificarea financiara-formular 6;3)Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente din care sa reiasa un bilant pozitiv.Pentru persoanele juridice straine: bilanturile contabile sau echivalent inregistrate la organelle competente din tara respective pe ultimii 3 ani;4)Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 10.500.000 lei sau echivalentul in euro;5)Scrisoare de bonitate bancara din care sa reiasa bonitatea financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Resurse umane-conform cerintelor din fisa de date achizitii-formularele 7, 8 si 9;2)Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-formular 10-prezentarea dovezii indeplinirii si finalizarii a 3 contracte de lucrari similareformular 11;3)Resurse tehnice-conform fisei de date achizitii-formular 12;4)Certificat de conformitate pentru materialele necesare efectuarii lucrarilor;5)Dovada existentei acordului preliminar de furnizare a materialelor principale cu sustinere de pret;6)Dovada agrementarii ofertantului de catre Asociatia Profesionala de drumuri si poduri;7)Declaratie privind standardele de asigurare a calitatii conf.art.191-193 din OUG 34/2006-ISO 9001, 14001, 18001, insotite de certificatele in copie;8)Declaratie privind standardele de protectia mediului conf.art.180-182 din OUG 34/2006;9)Informatii privind subcontractantii-conform cerintelor din fisa de date achizitii-formular 13.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
3.
garantia de fiabilitate acordata lucrarii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria Primariei Manastirea Humorului, judetul Suceava.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2008 12:00
Locul: Primaria comunei Manastirea Humorului, judetul Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant autorizat al ofertantilor;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul SAPARD, masura 3.5
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Email: [email protected], Fax: 0230/214.874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Manastirea Humorului
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 142, Localitatea: Manastirea Humorului, Cod postal: 727355, Romania, Tel.0230/572765, Email: [email protected], Fax: 0230/572838
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2008 09:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer