Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare drumuri forestiere :Iezer si Holohosca in comuna Sadova, Judetul Suceava


Anunt de participare numarul 30772/04.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SADOVA (CONSILIUL LOCAL SADOVA SUCEAVA)
Adresa postala: COMUNA SADOVA, JUD. SUCEAVA, Localitatea: Sadova, Cod postal: 727470, Romania, Punct(e) de contact: GHERORGHE RUSU, Tel.0230314200 , 0723571015, Email: [email protected], Fax: 0230314200
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drumuri forestiere : Iezer si Holohosca in comuna Sadova, Judetul Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Sadova, Judetul Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executari lucrari in cadrul proiectului "Modernizare drumuri forestiere: Iezer si Holohosca, in comuna Sadova, Judetul Suceava"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233123-7 - Drum secundar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizare drumuri forestiere in comuna Sadova, drum cu lungime de 2, 1 km, precum si reabilitare a 6 poduri . Modernizare va asigura conditiile corespunzatoare de circulatie, sprijinirea activitatilor, economice, comerciale, agricole si silvice, din zona si in satele invecinate
Valoarea estimata fara TVA: 2, 497, 583RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare la licitatia in valoare de 32 RON , GARANTIA DE BUNA EXECUTIE IN VALOARE DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CONFORM PROCEDURILOR SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Certificat ANAF
Certificat care sa dovedeasca achitarea taxelor si impozitelor locale
Certificat care sa ateste implementarea unui sistem ISO 9001/echivalentul acestuia
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul de informatii generale
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani a unei cifre de afaceri de 6.100.000
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitatile necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate experienta similara in ultimii 5 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
punctaj financiar
70%
Descriere:
2.
punctajtehnic-managementul calitatii, managementul mediu, managemantul securitatii in munca
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.10.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1500 RON
Conditii si modalitate de plata: se plateste in numerar la sediul Primariei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 03.01.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.10.2007 10:00
Locul: Primaria comunei Sadova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane autorizate sa asiste la licitatie-persoane imputernicite din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str, Stravropoleus, Nr.6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Email: office@cnsc, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Curtea de apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel mare, Nr.62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720060, Romania, Tel.0230/524022, Email: [email protected], Fax: 0230/524022
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2007 14:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer