Licitatie Publica - Modernizare drumuri forestiere in comuna Asuaju de Sus Starcu-Culmea Homorodului , judetul Maramures
Anunt de participare numarul 26117/01.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ASUAJU DE SUS (CONSILIUL LOCAL ASUAJU DE SUS)
Adresa postala: ASUAJU DE SUS, 283, Localitatea: Asuaju de Sus, Cod postal: 437015, Romania, Punct(e) de contact: VASILE BOITOR, Tel.0262267601, Email: [email protected], Fax: 0262267601, Adresa internet (URL): ASUAJU DE SUS, NR. 283, JUDETUL MARAMURES
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drumuri forestiere in comuna Asuaju de Sus Starcu-Culmea Homorodului , judetul Maramures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Asuaju de Sus,
Judetul Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Traseul drumurilor forestierepentru modernizare este de 8, 38 km. Pe prima portiunede 6, 20km este prevazuta imbracaminte asfaltica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
74233000-1-Diverse servicii de inginerie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Servicii de proiectare-elaborare PT, caiet de sarcini, detalii de executie, documentatii, obtinere avize, acorduri
2. Executie lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 3, 032, 680RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 24.09.2007 pana la 29.08.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 30000 RON, garantie de buna executiea contractului: 8% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
in conformitate SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertant unic, asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Indeplinirea conditiilor de eligibilitate cf. declaratiei de eligibilitate, formular A si form. B din OUG 34/2006 si a conditiei privind calitatea de participant la procedura form. 12C, precum si neincadrarea societatilor in "Lista neagra" a APDRP .Ofertantii, inclusiv subcontractantii/partenerii trebuie sa fie firme inregistrate si specializate pentru executarea astfel de lucrari/prestarea unor astfel de servicii, sa prezinte certificat privind achitarea obligatiilor la bugetul de stat, local, certificat constatator emis de ORC , cazier judiciar
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medieanuala pe ultimii trei ani va fi de 6065360 RON. Profit net conform ultimului bilant anual sa fie pozitiv. Lichiditatemai mare de 100%. Solvabilitate mai mare de 30%, resurse financiare proprii alocate proiectului sau lucrarii sa depaseasca 35% din valoarea ofertata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul societatilor mixte cel putin un membru sa fi realizat2 lucrari similare in ultimii 5 ani si toti membrii cel putin 3. Daca este un singur ofertant, 3 lucrari similare in ultimii 5 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la caseria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2007 12:00
Locul: Consiliul Local Asuaju de Sus, judetul Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAM SAPARD
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS, NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: STR. STEFAN CEL MARE, NR. 1, Localitatea: CLUJ NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264431063, Fax: 0264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL
Adresa postala: ASUAJU DE SUS, NR. 283, Localitatea: ASUAJU DE SUS, Cod postal: 437015, Romania, Tel.0262267601, Email: [email protected], Fax: 0262267601
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2007 09:58