Licitatie Publica - Modernizare drumuri forestiere in comuna Frumosu, Judetul Suceava
Anunt de participare numarul 43392/13.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Frumosu
Adresa postala: Comuna Frumosu, judetul Suceava, Localitatea: Frumosu, Cod postal: 727260, Romania, Punct(e) de contact: Maftei Tiron, Tel.0744365210, Email: [email protected], Fax: 0230576439
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drumuri forestiere in comuna Frumosu, Judetul Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Frumosu, Judetul Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare drumuri forestiere in Frumosu si Dragosa in comuna Frumosu , in lungime totala de 5.6 km, refacere santuri si rigole, realizare aparari de maluri din gabioane, asigurare scurgeri ape din podete, montare de parapet elastic in vederea protectiei si dirijarii circulatiei in zonele cu probleme si realizarea semanlizarii rutiere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233123-7 - Drum secundar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizare drumuri forestiere in Frumosu si Dragosa in comuna Frumosu , in lungime totala de 5.6 km, refacere santuri si rigole, realizare aparari de maluri din gabioane, asigurare scurgeri ape din podete, montare de parapet elastic in vederea protectiei si dirijarii circulatiei in zonele cu probleme si realizarea semanlizarii rutiere.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 040, 289RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare la licitatie in avaloare de 30.000 RON Garantie de buna-executie lucrari in valoare de 5% din valoarea contractului de lucari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
conform Procedurilor SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCertificat Constatator emis de Oficiul registrului comertuluiCertificat ANAFCertificat care sa dovedeasca achitarea obligatiilor la bugetul de statcertificat privind taxele si impozitele locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateFormularul de informatii generalerezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani a unei cifre de afaceri de 6.000.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCertificat care sa ateste implementarea unui certificat ISO 9001/ echivalentul acestuia
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate-Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate- experienta similara in ultimii 5 ani a cel putin 2 contracte pentru lucrari de drunuri si care au avut valoarea cel putin egala cu 1.020.144- 2 recomandari din partea beneficiarilor- resurse tehnice: Dotari, utilaje- resurse umane persoane responsabile direct de lucrare trebuie sa aiba o experienta de minim 2 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
punctaj tehnic -durata de realizare a contractului (lucrarii)
30%
Descriere:
2.
punctaj financiar
70%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2008 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2008 11:00
Locul: Primaria Comunei Frumosu, jud. Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR.Stravropoleus, Nr. 6 , Localitatea, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str.Stefan cel mare , Nr.62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720060, Romania, Tel.0230/524022, Email: [email protected], Fax: 0230/524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local alComunei Frumosu
Adresa postala: Comuna Frumosu, Localitatea: Suceava, Cod postal: 727260, Romania, Tel.0230/576439, Email: [email protected], Fax: 0230/576439
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2008 20:22