Licitatie Publica - MODERNIZARE DRUMURI FORESTIERE IN COMUNA LESU, JUDETUL BISTRITA-NASAUD
Anunt de participare numarul 41043/03.01.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA LESU
Adresa postala: STR.PRINCIPALA, NR. 133/A, ,Localitatea: Lesu, Cod postal: 427115, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE GRIGORE LUPSAN, Tel.0263375093, Email: [email protected], Fax: 0263375093, Adresa internet (URL): WWW.PRIMARIALESU.RO
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: SERVICII GENERALE ALE ADMINISTRATIEI PUBLICE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE DRUMURI FORESTIERE IN COMUNA LESU, JUDETUL BISTRITA-NASAUD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA LESU, JUDETUL BISTRITA-NASAUD
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUNGIME TOTALA DRUMURI=6.42KM;DRUM LESU=3.86;DRUM LESTIOR=2.56KM;LATIME PLATFORMA 3.50M, CAROSABIL 2.75M, SANTURI, PODETE, POD, APARARI MAL, PRAGURI DE FUND, ZID SPRIJIN BETON
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.SERVICII PROIECTARE(PT+CS+DE+DOC AVIZE, ASISTENTA)
2.EXECUTIE LUCRARI
Valoarea estimata fara TVA: 3, 297, 931RON
II.2.2) Optiuni
Da
LUCR.SUPL.prin PROCEDURA DE NEGOCIERE CF.ART.122, LIT.I, DIN OUG 34/2006, DACA VA FII CAZUL
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GAR.PARTICIPARE: 33000RON, GAR.BUNA EXECUTIE 10%DIN VAL. CONTRACTULUI FARA T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
in conformitate cu programul SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ofertant unic, asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Indeplinire conditiilor de eligibilitate, cf.declaratie formular A si B din OUG 34/2006, a conditiei privind calitatea de participant la procedura formular 12C, precum si neincadrarea soc. in "lista neagra"a APDRP. Ofertantii inclusiv subcontractantii, trebuie sa fie firme inregistrate si specializate pt. prestarea serviciilor-executarea lucrarilor, sa prezinte obligatoriu certificate privind achitarea obligatiilor la bugetul de stat si local, certificat constatator emis de ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
solicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 6600000 RON. Profitul net cf. ultimul bilant anual sa fie pozitiv; resurse finaciare din surse proprii sau atrase de minim 35% din val.ofertei depuse.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
solicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista lucrari relevante pe ultimi 5 ani.In cazul societatile mixte cel putin un membru sa fie relaizat cel putin doua lucrari similare si toti membrii, impreuna, sa fi executat cel putin 3 lucr.similare in ultimii 5 ani, din care una de cel putin 1600000 RON. Daca e un singur ofertant, trebuie sa fi realizat cel putin 3 lucrari similare in ultimii 5 ani, din care una de cel putin 1600000 RON. Informatii privind personalul de specialitate, echipamentele tehnice, certificat ISO9001(sau echivalent), program de asigurare a calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.01.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la caseria Autoritatii Contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.02.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.02.2008 10:00
Locul: sediul Consiliului Local al Comunei LESU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentatii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): program SAPARD
VI.3) Alte informatii
o vizita in teren se va organiza de catre Autoritatea Contractanta joi 10 ianuarie 2008 incepand cu ora 12:00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: srt. Stravopoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilul Local al Comunei LESU - serviciul secretariat
Adresa postala: str. Principala nr. 133/a, Localitatea: Lesu, Cod postal: 427115, Romania, Tel.0263375093, Email: [email protected], Fax: 0263375093
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.12.2007 18:37