Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE DRUMURI FORESTIERE IN LOCALITAEA TUSA, COMUNA SIG, JUDETUL SALAJ


Anunt de participare numarul 29010/21.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SIG
Adresa postala: Loc. Sig, nr. 1, com. Sig, jud. Salaj, Romania, Localitatea: Sag, Cod postal: 457300, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE PESTEAN, Tel.0260/673100, Email: [email protected], Fax: 0260/673063
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE DRUMURI FORESTIERE IN LOCALITAEA TUSA, COMUNA SIG, JUDETUL SALAJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna SIG, localitatea Tusa
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractulcuprinde: Executie de lucrari de modernizare a trei tronsoane de drum forestier in lungime totala de 10.200 m si identificate astfel: Obiect 1 Drum Dealul Corbului, L= 7.500 m, Obiect 2 Drum delul Crisului, L=1.700 m, Obiect 3 Drum Valea Boului, L = 1.000 m.
Alte informatii cu privire la sistemul rutier, cantitatile de lucrari sunt specificate in caietele de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala a lucrariloreste cuprinsa in documentatia de atribuire, respectiv in proiectul tehnic, caietele de sarci si listele de cantitati.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 258, 427RON
II.2.2) Optiuni
Da
Diverse si neprevazutevor fi atribuite prin negocire fara publicarea unui anunt de participare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie 32.000RON, Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere pentru depunerea unei oferte comune (art. 44/OGU 34/2006). Daca subcontracteaza vor arata partile subcontractate si potentiali subcontractori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitate; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, impozitele si taxele locale sia asigurarilor sociale de stat; Certificatul de inregistrare (legalizat); Certificatul constator emis de Oficiul Registrului Comertului, original sau copie legalizata (forma completa, emis cu cel putin 30 de zile inaite de data dechideri ofertelor); Statut si acte aditionale la statut (legalizat), Respectarea prevederilor circularei APDRP nr. 171/08.05.2007
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile pe ultimii 3ani vizate de Directia generala a Finantelor Publice; Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani; Scrisoare de bonitate bancara; Dovada sustinerii financiare a proiectului din surse proprii sau acces la linie de credit confirmata de banca;Cash flow pentru proiect
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3ani de cel putin 6.500.000 lei Profit net pozitiv pe ultimul an contabil; Dovada sustinerii financiare din surse proprii sau atrase de minim 35% din valoarea ofertei prezentate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu lucrari similare executate in ultimi 5 ani; Copii ale contractelor de lucrari similare, procese verbale de receptie si recomandari din partea ISC; Nominalizarea dotarilor tehnice; Informatii cu privire personalul de spesialitate necesar indeplinirii contractului- CV-uri, diplome, carti de munca atestate pentru personalul de conducere, RTE, CQ, sef de santier; Standardede management al calitatii; Planul calitatii particularizat la lucrare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 3 lucrari similare in ultimi 5 ani, iar cel putin o lucare sa fie de 1000000 lei sau trei lucrari cumulate de 2000000 lei;Personal suficient ca numar si structura sa acopere intreaga gama despecialitati specifice proiectului , RTE, CQ, sef de santier; Certificate de managemental calitati eliberat de un organism de acreditare; Planul calitati vizat de specialisti sau de organisme abilitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere la casieria CL Sig a contravalorii in numerarsau prin OP in contul RO63TREZ635010XXX00096, deschis la Trezoreria Simleul Silvaniei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2007 10:00
Locul: Consiliul Local al Comunei SIG
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, Observatorul CPRDP 6 Satu Mare, Observatoruldesemnat de UCVAP. Orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor in baza art. 33 alin (a) din HGR 925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul SAPARD, Masura 3.5 Silvicultura, Submasura, Drumuri forestiere
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata de Autoritatea contractanta pe data de 27.08.2007, incepand cu orele 10:00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Curtea de apel Cluj, Sectia Contencios Administrativ si FiscalAdresa: Localitatea/Tara: Cluj Napoca/Romania, str. Stefan cel Mare. Nr. 1Telefon: 0264/431063; Fax: 0264/593866
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Sig
Adresa postala: loc. Sig, str. Principala, nr.1, comuna Sig, judetul Salaj, Localitatea: Sig, Cod postal: 457300, Romania, Tel.0260 673100, Email: [email protected], Fax: 0260 673063
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2007 14:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer