Licitatie Publica - Modernizare drumuri forestiere in Miercurea Nirajului, judetul Mures
Anunt de participare numarul 42118/29.01.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Miercurea Nirajului
Adresa postala: PIATA TEILOR NR. 48, ,Localitatea: Miercurea Nirajului, Cod postal: 547410, Romania, Punct(e) de contact: Zsigmond Nagy, Tel.0265-576004, Email: [email protected], Fax: 0265-576080
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Consiliu Local
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: drum forestier
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drumuri forestiere in Miercurea Nirajului, judetul Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Miercurea Nirajului, jud. Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare proiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie, obtinerea de acorduri actualizate si elaborarea documentatiei pentru autorizatia de construire cat si asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului si lucrarii de executie aferente proiectului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 - Proiectare, documentatii pentru obtinerea autorizatiei de construire, avizelor si acordurilor si asistenta tehnica, Lotul 2- Executie de lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 3, 351, 126.56RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 34.000 RON. Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Prin Programul SAPARD, in maximum 5 transe de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertant individual, societati mixte/asocieri, este permisa subcontractarea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta: 1. Certificatul de inregistrare si Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Autorizatie de functionare/ altele echivalente;2. Statutul si contractul de societate, actele aditionale la statutul si contractul de societate.3. Documente similare pentru persoane juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani.Profitul net pe ultimul an contabil.Facilitate de acces la credite.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 3 ori valoarea estimata a lucrarii.Sa fie pozitiv.Minim 35% din valoarea estimata a contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lucrari similare.Echipament din dotare.Sistemele de asigurare a calitatii.Persoanele cu responsabilitati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin trei lucrari similare in ultimii 5 ani.Suficient pentru realizarea in bune conditii a lucrarii.SR EN ISO 9001, 14001 sau echivalent.Minim 5 ani experienta in lucrari de infrastructura.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7296/15.11.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.02.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria unitatii sau ordin de plata vizat de catre banca.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.02.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.02.2008 10:00
Locul: Consiliul Local Miercurea Nirajului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, UCVAP, CRPDRP Alba Iulia.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin programul SAPARD, masura 3.5 submasura drumuri forestiere, in baza contractului de finantare C 3.50401372800017/ 05.03.2007 incheiat intre APDRP si CL Miercurea Nirajului, jud. Mures.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021-310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Targu Mures
Adresa postala: str. Justitiei nr. 1., Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.+ 40 (265) 263694, Email: [email protected], Fax: + 40 (265) 269199
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la comunicarea rezultatului procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Miercurea Nirajului
Adresa postala: PIATA TEILOR NR. 48., Localitatea: Miercurea Nirajului, Cod postal: 547410, Romania, Tel.0265-576004, Email: [email protected], Fax: 0265-576080
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2008 18:06