Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE DRUMURI IN COM. FRUMUSANI JUDETUL CALARAS


Anunt de participare numarul 26844/06.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA FRUMUSANI (PRIMARIA FRUMUSANI)
Adresa postala: com. Frumusani, Localitatea: Frumusani, Cod postal: 917100, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS BONCIU ZANFIRACHI, Tel.0242/516012, Email: [email protected], Fax: 0242/516012
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE DRUMURI IN COM. FRUMUSANI JUDETUL CALARAS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Frumusani, Jud. Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Terenul ocupat de obiectivul de investitie este situat in intravilanul comunei Frumusani. Lucrari de modernizare sistem rutier, drumuri principale de acces si interes local, comuna Frumusani jud Calarasi, inclusiv elaborarea proiectului tehnic si a detaliilor de executie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de drumuri care includ partea carosabila, santuri ape pluviale, podete, inclusiv elaborarea proiectului tehnic si detaliilor de executie aferente.Lucrari de proiectare si executie: 5, 71 km de drum contruibili cu a latime a partii carosabile de 4, 00mValoarea contractului estimata fara TVA 3.379.493, 20 RON defalcata astfel: Cap.1 Proiectare valoare estimata fara TVA, maxima admisa 114.172, 20 RONCap.2 Lucrari valoare estimata fara TVA, maxima admisa 3.265.321 RON
Valoarea estimata fara TVA: 3, 379, 493.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa depuna o garantie de participare in cunatum de 35.000 RON GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 10% din valoarea ofertei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROIECT FINANTAT PRIN PROGRAMUL SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor art.44 din O.U.G. nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa detina: Certificat de inregistrare si Certificat emis de ORC, nu mai vechi de 30 de zile calendaristice (forma completa); Autorizatie de functionare/altele echivalente; Statutul si contractul de societate, actele aditionale; Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 di OUG nr.34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in Lista Neagra a APDRP publicata pe www.sapard.ro sip e www.apdrp.ro; Valoarea Cap. 1 Proiectare trebuie sa fie de maxim 4% din valoarea de executie Cap. 2 - Lucrari
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul contabil pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente.-Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani minim 5.600.000 RON-Profitul net pozitiv in bilanturile prezentate.-Lichiditate generala mai mare de 100%-Solvabilitate patrimoniala mai mare de 30%-Contract de credit in valoare de 30% din valoarea contractului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie din care minim 3 lucrari similare avizate de I.S.C.; Informatii privitoare la personal: Declaratie privind utilajele; ISO 9001 si ISO 14001 Se vor accepta si certificate echivalente.Personalul implicat in realizarea contractului: max 6 experti cheie, de la serviciile de proiectare si personalul cu responsabilitati pentru executia lucrarii (responsabilul tehnic cu executia, seful de santier, reprezentantul sefului de santier, responsabilul AQ CQ si sefii de echipa).Ofertantul este obligat sa viziteze sis a inspecteze locul viitorului santier de lucrari si imprejurimile acestuia, vizita pe teren va fi organizata de catre Autoritatea Contractanta, asa cum se mentioneaza in anuntul de participare, respectiv pe data de 20.08.2007.Nr. de referinta CONTRACT CADRU : C2.111531200254
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
L- C2.111531200254
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere la casieria Primariei Frumusani in numerar, fila cec/op in contul IBAN RO47TREZ2045006XXX000047 Trezoreria Budesti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2007 12:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI FRUMUSANI, judetul Calarasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observator CRPDRP 3 Sud Muntenia. Orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor in baza art.33 alin.a) din HGR nr.925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin programul SAPARD
VI.3) Alte informatii
VIZITA PE TEREN VA AVEA LOC IN DATA DE 20.08.2007 ORELE 11.00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021-319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021-3191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI FRUMUSANI
Adresa postala: Comuna Frumusani, Judetul Calarasi, Localitatea: Frumusani, Cod postal: 910100, Romania, Tel.0242.516.012, Email: [email protected], Fax: 0242.516.007
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2007 10:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer