Licitatie Publica - Modernizare drumuri in comuna Tirgsoru Vechi , judetul Prahova
Anunt de participare numarul 48864/04.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TIRGSORU VECHI
Adresa postala: Com. Tirgsoru Vechi sat Strejnicu str. Bisericii nr. 561 A judetul Prahova, Localitatea: Targsoru Vechi, Cod postal: 107592, Romania, Punct(e) de contact: VASILE GHEORGHE, Tel.0244/482291, 0745154016, Email: [email protected], Fax: 0244/482555
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drumuri in comuna Tirgsoru Vechi , judetul Prahova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Tirgsoru Vechi judetul Prahova;
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executare modernizare drumuri comunale in comuna Tirgsoru Vechi judetul Prahova , pe o lungime de 5 km ;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de modernizare drumuri comunale in comuna Tirgsoru Vechi pe o lungime de 5 km ;
Valoarea estimata fara TVA: 1, 848, 060RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 10000 lei . Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de lucrari .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local din imprumuturi interne .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor art.44, 45 din OUG.34/2006 .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta ;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat , inclusiv cele locale , in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / Autorizatie de functionare / altele echivalente;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2007 , vizat si inregistrat la autoritatilecompetente;
Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime pentru urmatorii indicatori : -Lichiditate generala (active circulante /datorii curente x100 ;
-Solvabilitate patrimoniala (capital propriu / total pasiv x100 ;
-Cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani sa fie minim3.000.000 lei .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrarisi care vor contine valori , perioada si loculexecutiei lucrarilor , modul de indeplinire a obligatiilor , beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati .
-Obligativitatea prezentarii a cel putin trei recomandari ;
-Se solicita declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele, statii de preparare a mixturii asfaltice si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului ;
-Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat ;
-Ofertantul va trebui sa prezinte certificate emise de organismele specializate prin care se atesta faptul ca operatorul economic respectaanumite standarde de asigurare a calitatii;
-Declaratie privind partea / partile din contract caresuntindeplinitede subcontractanti si specializarea acestora, insotita de acordurile de subcontractare;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Resurse tehnice minime proprii: Baze de productie, mijloace de semnalizare a lucrarilor conform normelor aprobate de MI/MT;Nu vor fi acceptate la procedura de achizitie decat ofertantii care detin statii proprii de preparare a mixturii asfaltice prevazute cu dispozitive de predozare, uscare, resortare si dozare gravimetrica a agregatelor naturale, dozare gravimetrica sau volumetrica a bitumului si a filerului, precum si dispozitiv de malaxare fortata a agregatului cu liantul bituminos.Resurse tehnice proprii sau inchiriate: Freza max. 500 mm, instalatie mecanizata de amorsare, perie mecanica pentru curatat drumuri, repartizor finisor de mixturi asfaltice la cald, cilindru compactor pe pneuri cu vibrare, mijloace de transport specifice transportului de mixtura, laborator gr. II etc.Ofertantul care nu poate face dovada dotarii tehnice minime va fi exclus din procedura.Pentru utilajele care nu sunt asigurate din dotarea proprie se vor prezenta contractele-conventiile de inchiriere cu furnizorii acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
85%
Descriere:
2.
durata de executie
10%
Descriere:
3.
programul calitatii propus pentru executia lucrarii
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: Se achita la casieria institutiei din com. Tirgsoru Vechi sat Strejnicu str. Principala nr.753C, judetul Prahova.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2008 16:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2008 10:30
Locul: Primaria Tirgsoru Vechi sat Strejnicu str. Principala nr. 753 C, judetul Prahova .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire scrisa .
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Ploiesti -Sectia contencios administrativ.
Adresa postala: Str. Emille Zolla nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta despre actul pe care il contesta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariatul Primariei Tirgsoru Vechi
Adresa postala: judetul Prahova com .Tirgsoru Vechi sat Strejnicu Str. Principala nr. 753 C, Localitatea: Strejnicu, Cod postal: 107592, Romania, Tel.0244/482291, Fax: 0244/482555, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2008 14:38