Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare drumuri in Comuna Valea Dragului


Anunt de participare numarul 79734/10.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Valea Dragului (Primaria Valea Dragului)
Adresa postala: COMUNA VALEA DRAGULUI, JUDETUL GIURGIU, Localitatea: Valea Dragului, Cod postal: 087240, Romania, Punct(e) de contact: DRAGNE CHIRITA, Tel.0246/258872, Email: [email protected], Fax: 0246/258872
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drumuri in Comuna Valea Dragului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Valea Dragului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea proiectelor de executie fazele PT+DEAsigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului pe toata durata executiei lucrarilorRealizarea lucrarilor de modernizare drumuri in concordanta cu prevederile proiectului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati: minim 1 strada, autoritatea contractanta avand dreptul de a opta pentruachizionarea ulterioara de noi lucrari similare, de la castigatorul procedurii intr-un interval ce nu poate depasi trei ani, inlimita valorii estimate de 3.800.000 .
Valoarea estimata fara TVA: 3, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
AC isi propune sa achiz noi lucrari cf art122 lit j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.07.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara pentru participare - Formular anexat 8.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri guvernamentale, fonduri europene, credite interne si externe, precum si surse proprii interne constituite la nivelul bugetului local- plata prin trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu este permisa completarea ulterioara a documentelor solicitate. Neprezentarea documentelor are ca efect descalificarea candidatilor Declaratie eligibilitate - Formular, Declaratie neincadrare art 181/OUG 34/2006 - Formular , Calitatea participant procedura - Formular
Certificatul de atestare fiscala ( emis de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlului Financiar de Stat - Administratia Finantelor Publice) ; (original sau copie legalizata).Certificatul privind impozitele locale pentru persoanele juridice( emis de Primarie - Directia de Impozite si taxe locale) ; (original sau copie legalizata)-Certificat emis de O.R.C.(original sau copie legalizata)Lipsa domeniului de activitate lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor din domeniile declarate la O.R.C.de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala descalifica candidatul sau asocierea.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani Formular, Inf.gen.- minim 1.200.000 lei. respectiv 1.789.122.14 euro ( 1 euro = 4, 1920 lei din data de 04.05.2009, curs B.N.R. ) - Formular
Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani ( 2006, 2007, 2008).Valorile vor fi exprimate in euro , la cursul lei / euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2006:1 euro = 3, 52 lei;Anul 2007:1 euro = 3, 33 lei;Anul 2008:1 euro = 3, 68 lei..In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular , iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.b) Bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente la 31.12.2008 copie legalizata.Contractantul trebuie sa faca dovada bonitatii si a capacitatii financiare de a prelua noi lucrari, prezentand situatia financiara intocmita pe baza datelor din Bilantul contabil la 31.12.2008 si anume : Lg lichiditate generala mai mare decat 100 %;Sp solvabilitate patrimoniala mai mare decat 30 %;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte:
1. Declaratie privind lista principalelor contracte de lucrari similare executate in ultimii 5 ani (formular anexat)2. Experienta similara - completareaformularului privind experienta similara.
3. Recomandari din partea altor beneficiari/clienti 3 recomandari4. Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului completata conform formularului anexat
5.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, conform formularului anexat
6. Certificate de atestare SR EN ISO 9001, SR EN ISO 14001, OHSAS 18001, SA 8000 (sau echivalent).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2009 11:00
Locul: Primaria Valea Dragului, Jud. Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau imputernicit ai acestora are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu art.40 alin.2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta din motive tehnice, nu poate atasa documentatia de atribuire pe SEAP. autoritatea contractanta va pune la dispozitia oricarui operator economic care va inainta o solicitare in acest sens, gratuit, documentatia de atribuire, pe suport de hartie, la sediul autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Giurgiu
Adresa postala: Str. Portului nr. 13, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080015, Romania, Tel.0246212725, Fax: 0246217492
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Valea Dragului
Adresa postala: str. Principala, Localitatea: Valea dragului, Cod postal: 087240, Romania, Tel.0246258872, Fax: 0246258872
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2009 14:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer