Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare drumuri in localitatile Cadea si Sanicolau de Munte, Orasul Sacueni, Judetul Bihor


Anunt de participare numarul 99217/30.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Sacuieni (Primaria Orasului Sacueni Bihor)
Adresa postala: str. Libertatii nr1, Localitatea: Sacueni, Cod postal: 417435, Romania, Punct(e) de contact: Beres Csaba, Tel.0259-352194, In atentia: d-lui primar, Email: [email protected], Fax: 0259-352195, 0259352196, Adresa internet (URL): www.sacueni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare drumuri in localitatile Cadea si Sanicolau de Munte, Orasul Sacueni, Judetul Bihor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: orasul Sacueni, sat. Cadea, si orasul Sacueni, sat. Sinnicolau de Munte, jud. Bihor
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va realiza modernizarea strazilor din localitatile Cadea si Sinnicolau de Munte, jud. Bihor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 19, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 390.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul de lucrari este finantat din bugetul local, prin sume alocate anual cu aceasta destinatie, precum si din sume alocate conform HG nr. 577/1997, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea, Formularul nr. 1, in original. Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Formularul nr. 2, in original. Se va prezenta Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, Formularul nr. 3, in original. Se va prezenta certificat de cazier fiscal, din care sa rezulta ca candidatul nu asavarsit fapte sanctionate de legile fiscale, financiare, vamale, precum si cele care privesc disciplina financiara, in original sau in copie legalizata.
Certificatul de cazier fiscal trebuie sa fie valabil la data deschiderii candidaturilor. Certificat de atestare fiscala emis de catre Ministerul Finantelor Publice sau de catre autoritatile subordonate acestuia privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat, in original sau in copie legalizata.
Certificat de atestare fiscala emis de primaria localitatii unde candidatul isi are sediul, privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local, in original sau in copie legalizata.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic este autorizat sa desfasoara activitatea care face obiectul prezentei proceduri, in original sau in copie legalizata. Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii candidaturilor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta bilantul contabil inregistrat la organele fiscale competente sau extrase de bilant pentru anii 2006, 2007, 2008, in copie legalizata. Se va prezenta o declaratie privind informatiile generale si cifra de afaceri pe anii 2006, 2007, 2008. Se va prezenta scrisoare bancara de confirmare de fonduri, sau echivalent, (de ex. extras de cont, contract de credit, altele asemenea) din care sa rezulta ca, candidatul dispune sau are acces la resurse financiare (lichiditati, credit sau alte instrumente financiare echivalente) in valoare de minim 25% din valoarea estimata a contractului, fara TVA, pe o perioada de minim 6 luni de la data deschiderii candidaturilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi calificat ofertantul va trebui sa demonstreze ca a inregistrat profit in ultimii trei ani. Daca ofertantul nu a inregistrat profit, urmeaza sa fie descalificat. Pentru a fi calificat, candidatul trebuie sa aiba, in anii mentionati, o cifra medie de afaceri de cel putin 39.000.000 lei. Din scrisoarea bancara de confirmare de fonduri trebuie sa rezulta ca, suma respectiva va fi folosita in scopul indeplinirii contractului, care face obiectul prezentei proceduri. Extrasul de cont sau contractul de credit trebuie sa fie insotit, de declaratia candidatului, data in forma autentica, prin care se angajeaza sa foloseasca suma respectiva pentru indeplinirea contractului, care face obiectul prezentei proceduri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista a lucrarilor similare finalizate si receptionate in ultimii 5 ani. Prin ultimii cinci ani se intelege perioada 2005-2009. Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care poate fi folosit pentru indeplinirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima obligatorie a lucrarii similare este de 19.500.000 lei, fara TVA. Aceasta cerinta poate fi indeplinita prin prezentarea unui singur contract, sau cumulat, prin prezentarea mai multor contracte similare in domeniul modernizare drumuri. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sadovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Experienta similara specifica obiectului achizitiei executate (finalizate si receptionate) in ultimii 5 ani. Punctaj maxim 30 puncte. Experienta similara trebuie sa fie in
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Tehnologia propusa pentru executia lucrarilor
25%
Descriere: Prezentarea, in mod detaliat, tehnologiei propuse
3.
Planul calitatii
25%
Descriere: Prezentarea planului calitatii propus
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2010 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante: orasul Sacueni, Str. Libertatii nr.1 , jud. Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii candidatilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Criteriile de selectie pentru etapa I sunt urmatoarele: Experienta similara specifica obiectului achizitiei executate (finalizate si receptionate) in ultimii 5 ani. Punctaj maxim 30 puncteCifra medie de afaceri. Punctaj maxim 25 puncte. Se va lua in considerare cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008).Capacitatea financiara de sustinere a lucrarii. Punctaj maxim 22 puncteCapacitatea tehnica de sustinere a lucrarii. Punctaj maxim 23 puncte
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bihor
Adresa postala: Parcul Traian nr. 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.(+4) 0259 414 896, Email: [email protected], Fax: (+4) 0259 414 484, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Orasul Sacueni
Adresa postala: str. Libertatii nr. 1, Localitatea: Sacueni, Cod postal: 417435, Romania, Tel.0259-352194, Email: [email protected], Fax: 0259-352195
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2010 15:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer