Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE DRUMURI IN SATELE BOTESTI, BARTICESTI SI NISIPORESTI COMUNA BOTESTI, JUDETUL NEAMT


Anunt de participare numarul 141431/08.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BOTESTI (CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala: Com. Botesti, sat Botesti, judetul Neamt, Localitatea: Botesti, Cod postal: 617090, Romania, Punct(e) de contact: BLAJ GEORGETA, Tel. +40 233781002, Email: [email protected], Fax: +40 233781002, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Comuna Botesti
Adresa postala: sat Botesti, comuna Botesti, judetul Neamt, Localitatea: Botesti, Cod postal: 617090, Romania, Punct(e) de contact: BLAJ GEORGETA, Tel. +40 233781002, Fax: +40 233781002
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE DRUMURI IN SATELE BOTESTI, BARTICESTI SI NISIPORESTI COMUNA BOTESTI, JUDETUL NEAMT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Botesti, judetul Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MODERNIZARE DRUMURI IN SATELE BOTESTI, BARTICESTI SI NISIPORESTI COMUNA BOTESTI, JUDETUL NEAMT
OBIECT 1 - DRUM COMUNAL DC47 KM 1+500-03+285
OBIECT 2 - DRUM SATESC L = 885 M IN SAT BARTICESTI
OBIECT 3 - DRUM SATESC L = 1880 IN SAT NISIPORESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MODERNIZARE DRUMURI IN SATELE BOTESTI, BARTICESTI SI NISIPORESTI COMUNA BOTESTI, JUDETUL NEAMT
OBIECT 1 - DRUM COMUNAL DC47 KM 1+500-03+285
OBIECT 2 - DRUM SATESC L = 885 M IN SAT BARTICESTI
OBIECT 3 - DRUM SATESC L = 1880 IN SAT NISIPORESTI
Valoarea estimata fara TVA: 3, 172, 218RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie va fi in suma de 60000 leiValabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia pentru participare se va constitui: - ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul nr.RO22TREZ49224840271XXXXX, cod fiscal 2412944deschis la TREZORERIA ROMAN;
- printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile)- (Formular 11). Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, situatiile de retinere (executie) sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate, respectiv: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarii contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul;
- in masura in care CNSC respinge contestatia persoanei garantate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantie suma de 6952, 21 0LEI., conform art.278?1 lit. b) din OUG nr.34/2006. Cuantum: 5% din valoarea contractului, fara TVA; se poate constitui prin orice mijloc permis de lege, conform art. 90 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de constituire a garantiei de buna executie: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original.2.Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, conform prevederilor HG 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006
Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Operatorul economic/fiecare membru al asocierii si sustinatorii ofertantilor (daca exista) vor depune urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.1.b) Cazier fiscal al operatorului economic (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii, in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor, inclusiv pentru tert sustinator.
Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.
Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr. 2
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior .
Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici/tertul sustinator, daca exista, pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d), trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in luna anterioara depunerii ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele:
a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 2, la care se vor anexa:
b) - Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.
- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a ofertantului / sustinatorului pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d).
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.
Cerinta nr. 3
Declaratii privind calitatea de participant la procedura
Ofertantul nu are dreptul:
- sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 3.Cerinta nr.4
Declaratie privind evitarea conflictului de interese.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese - Formularul 4Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conformart. 691*)din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Comunei Botesti, dupa cum urmeaza:
Lista de consilieri FARCAS PETRU DAN, CIUCHES DAMIAN, ANTAL LEOPOLD, BALINT ION, ROCA GHEORGHE, AIOANEI CONSTANTIN, BUJOR VASILE, BOROS ANGELA, MIHAES MARCEL, GROSU MIRCEA, PAL EDUARD, BLAJUTI CRISTIAN, PAL DAMIAN, secretar ? ACSINTE GABRIELA, contabil sef ? IONASCU IULIANA, primar ? BLAJ GEORGETACerinta nr. 5
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Operatorul economicva completa Formular 5
Neindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.
Documentele solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici.
Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.
Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Cerinta 1
Persoane juridice/fizice romane :
Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata.
In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Persoane juridice/fizice straine :
Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractuluiDocument care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.
Nota ? autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala, pe ultimii trei ani, minim acceptata: 6.000.000 lei
Pentru unitatile economice infiintate in ultimii trei ani se va lua in calcul cifra medie de afaceri incepand cu data infiintarii si pana in prezent.Bilanturi Contabile aferente Cifrei medii de afaceri prezentate, vizate de DGFP conform prevederilor legale .
Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EU comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anii respectivi.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara
In ultimii 5 ani ofertantul a executat sau finalizat o lucrarede drumuri in valoare de minim 3.000.000 lei fara TVA.Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de 1 contractde valoarea solicitata insotit de documente (contract , proces-verbal de recep?ie, recomandare) .In situatia in care experienta specifica a fost dobandita in calitate de subcontractant/asociat se va prezenta contractul de subcontractare/asociere precum si procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor incheiat de catre contractantul general, iar recomandarea daca este obtinuta de la contractantul general va avea viza beneficiarului lucrarilor (autoritatea contractanta).
Personal tehnic de spec min.nec. pt. indeplinirea contr. pentru lucrari: -Sef de santier, inginer cu studii de lunga durata, in domeniul constr de drumuri si poduri, -sef de punct de lucru, diploma de ing.cu studii de lunga durata, in dom. Constr. de drumuri si poduri, -un Resp.CQ;un RTE, un Coordonator SSM, un responsabil de mediu, un manager calitate, un manager proiect.CV-urile personalului de specialitate, copii dupa diplome de absolvire conform cerintelor solicitate;
- Documente incheiate conform prev. legale, din care rezulta modul de colaborare cu pers. implicate in contract(parti relevante din contr de munca, colaborare, servicii, angaj obtinute pt participarea la procedura, conf art 188, alin 2/OUG34/06, -Decizie de numire pT Resp. CQ, valabila la data depunerii ofertelor;
- Atestat/Autorizatie/Diploma in conf. cu prevederile legale pentru RTE, Coordonator SSM , responsabil mediu, manager calitate, in dom lucrarilor de drumuri, valabila la data depuneriiofertelor;
Personal de executie, nominalizat pe specializari, conform tehnologiilor de lucru propuse pentru realizarea contractului.
Se califica ofertantii care prezinta lista cu personalulde executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor
Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere), de urmatoarele urmatoarele utilaje si echipamente tehnice: - statie de preparare mixturi asfalticePt statia de preparare mixt asfaltice se va prezenta raport de inspectie emis de organisme independente si certificat de conform pentru tipurile de mixt asfaltice ofertate, adresa unde este amplasata, precum si aut de mediu valabila pentru locul unde este amplasata.In cazul in care nu detine in proprietate o astfel de statie, of trebuie sa faca dovada ca va putea asigura cantitatile de mixt asf necesare, in conditiile impuse conf normativelor tehnice in vigoare.Asig cant de mix as va fi dem prin: posibil acord pentru livrarea cant solicitate, incheiat cu un prod de mix asf; princontract de inchiriere sau concesiune a unei statii;prin faptul ca of detine in proprietate o statie de prep mixt asf
- statie de betoane de cimentIn cazul in care nu detine in proprietate o astfel de statie, ofertantul trebuie sa faca dovada ca va putea asigura cantitatile de beton de ciment necesare, in conditiile impuse conform normativelor tehnice in vigoare.Asigurarea cantitatilor de beton de ciment va fi demonstrata prin: posibil acord pentru livrarea cantitatilor solicitate, incheiat cu un producator de betoane; princontract de inchiriere sau concesiune a unei statii; prin faptul ca ofertantul detine in proprietate o statie de betoane.
laborator gradul II autorizat ISC sau contr.cu un lab. grd II, autorizat ISC.Se accepta si prez. unui contr. de colaborarea sau prez. unui angaj. de colab., urmand ca of declarat castigator sa i se solicite prezentarea doc. Justif. respective in acest sens.Ofertantii vor face dovada accesului la produse de balastiera, din exploatari autorizate(cu toate avizele si aut. prevazute de legislatie, val la data stabilita pentru depunerea ofertei-permis de exploatare, aut. de gosp. a apelor, aut. de mediu).In cazul in care nu detine in propr. o astfel de statie, of trebuie sa faca dov ca va putea asig cant. de agregate necesare, in cond. impuse conf.norm tehnice in vigoare. Asig. Cantit. de agregate va fi dem. prin: posibil acord pentru livr cant. solicitate, incheiat cu un prod. de agregate.Pt statia de sortare se va prezenta rap. de insp.emis de org independente si cert. de conformitate pt tipurile de sorturiofertate, adresa unde este ampl si aut de mediu val pentru locul unde este ampl
Ofertantul va face dovada ca dispune de urm utilaje si echip: -buldoexcavator-excavator-autogreder-cilindru compactor de terasamente-cilindru compactor pentru asfalt- autogudronator-repartizator mixt asfal- perie mecanica-autobasculante. Pt utilaje, se vor anexa contr.de inchiriere sau concesiune, iar pt cele ce nu sunt in proprietate se permite si un angajament.Ref la detinerea a statiei de betoane si accesul la produse de balastiera, se permite siprezentarea unui angajament al of privind asig cant necesare, urmand ca of. declarat castigator sa i se solicite prez doc justif resp in acest sens.Pt dotarea tehnica min prezentata, se vor atasa certif de atestare, sau alte doc care atesta cap. de a executa lucrarile specif dom de utilizare, la niv de cal prescris de reglem tehnice in constructii.
Informatii privind subcontractantii
Lista cu subcontractantii, specializarea acestora, acordurile de subcontractare precum si informatii privind proportia in care contractul de lucrari ce face obiectul achizitiei urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti ( daca este cazul ).
Informatii privind asocierea
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul depunerii ofertei comune, fiind obligati sa depuna in acest caz acord de asociere, in care vor fi precizate detaliat sarcinile ce revin fiecarui asociat.Acordul de asociere va fi insotit de o declaratie pe proprie raspundere prin care asociatii se obliga, in cazul in care asocierea va fi declarata castigatoare, sa legalizeze acordul dupa semnarea contractului.Cand un grup de operatori depun oferta comuna, cerintele privind situatia personala trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar cerintele privind situatia economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Certificate privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 :2008 ( sau echivalent ) pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii ? proiectare drumuri si poduri , lucrari de drumuri si poduri, in copie legalizata/certificata , , conform cu originalul ?? cu semnatura si stampila, valabile la data limita depunerii ofertelor.
Note:
a) In cazul asocierii, acest certificat/document va fi prezentat de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o va realiza;
b) Acest certificat/document nu este solicitat sustinatorilor, respectiv subcontractantilor
Certificate privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 :2005 ( sau echivalent ) pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii ? proiectare drumuri si poduri , lucrari de drumuri si poduri, in copie legalizata/certificata , , conform cu originalul ?? cu semnatura si stampila, valabile la data limita depunerii ofertelor.
Note:
a) In cazul asocierii, acest certificat/document va fi prezentat de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o va realiza;
b) Acest certificat/document nu este solicitat sustinatorilor, respectiv subcontractantilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Pretul - reprezinta Propunerea Financiara. Oferta cu Pretul cel mai mic (minim) va primi maximum de puncte, respectiv 65. Va fi ofertat in lei. Este un factor de evaluare invers proportional cu punctajul. Punctajul pentru celelalte oferte va fi calculat dupa formula: PctPOfi = 65 * Pret Minim / PretOfi (Unde: PctPOfi= Punctajul obtinut pe acest criteriu de Ofertantul ?i?; 65 = Punctajul maxim ce poate fi obtinut pe acest criteriu; Pret Minim= Cel mai mic pret ofertat in procedura;PretOfi = Pretul ofertat de Ofertantul ?i?)
2.
Durata de garantie acordata lucrarilor
30%
Descriere: Durata de garantie acordata lucrarilor(luni) P2 = (g ofertat / g max X 30 puncte), in care: g maxim este durata de garantie cea mai mare, din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 30 de puncte; g ofertat este durata de garantie aofertei evaluate.Durata minima acceptata (sub care oferta va fi considerata neconforma) este de 24 luni, iar durata maximarealista este de 48 luni. Peste durata maxima, oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
3.
Timpul de interventie pentru remedierea defectiunilor (exprimat in zile)
5%
Descriere: Timpul de interventie pentru remedierea defectiunilor (exprimat in zile) P3 = t minim / t ofertatX 5 puncte in care : t minim este termenul min. , (cel mai mic timp de interventie), exprimat in zile pentru care se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 5 pcte; t ofertat este timpul de interventie ofertat, exprimat in zile.Timpul de interventie pentru remedierea defect se refera la timpul in care operatorul se mobilizeaza sa ajunga la fata locului si sa constate defect. In acest timp nu este inclusa perioada necesara pentru remedierea defect, deoarece acesta poate diferi de la o defect la alta. Evaluarea ofertelor se va face prin punctarea fiecarei oferte conform algo de calcul prezentat mai sus si intocmirea in ordine descrescatoare a punctajelor resp si a clasamentului pe baza caruia se stabileste oferta castigatoareVa fi declarat castigator ofertantul care insumeaza cel mai mare punctaj in urma aplicarii alg de calcul
Punctaj maxim componenta tehnica: 35
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.01.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Moneda in care se va transmite oferta : RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.01.2013 12:00
Locul: Primaria Comunei Botesti, comuna Botesti, judetul Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor cu pct egal, clasate pe primul loc: Oferta cu pretul cel mai mic va fi castigatoare. Daca mai multe oferte au acelasi Pret, cea cu Perioada de Garantie mai mare va fi castigatoare. Daca mai multe oferte au acelasi Pret si Perioada de Garantie, cea cu Timpul de prezentare la remedierea defectiunilor cel mai mic va fi castigatoare. Daca mai multe oferte au acelasi Pret , Perioada de Garantie siTimp de prezentare la remedierea defectiunilor, AC va solicita reofertarea pretului in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. In cazul existentei subcontractantilor, la incheierea contractului, vor fi prezentate contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati. Pentru vizualizarea fisierelor semnate electronic: Internet Explorer si programul ShellSAFE Verify (http: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Botesti
Adresa postala: sat Botesti, comuna Botesti, judetul Neamt, Localitatea: Botesti, Cod postal: 617090, Romania, Tel. +40 233781002, Fax: +40 233781002
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.01.2013 12:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer