Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE DRUMURI INTERIOARE


Anunt de participare numarul 45930/11.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CIOHORANI
Adresa postala: COM. CIOHORANI, JUD. IASI, Localitatea: Ciohorani, Cod postal: 707326, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN ALBU, Tel.0232765534, Email: [email protected], Fax: 0232730045, Adresa internet (URL): primariaciohorani.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE DRUMURI INTERIOARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA CIOHORANI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MODERNIZARE DRUMURI INTERIOARE COMUNA CIOHORANI, JUD. IASI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CENTRU L740, RANGU 450, STEJAREL 230, COASTA 80, ULITA POPA 100, ADUNARII 160, SARGHENI 80, CIOATE 80, SILISTE 80 MODERNIZARE DRUMURI INTERIOARE COMUNA CIOHORANI, JUD IASI
Valoarea estimata fara TVA: 901, 220EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 12 000 LEI.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORD DE ASOCIERE LEGALIZAT
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARARTIE PRIVIND ELIGIBILITATEA . COMPLETARE FORMULAR (CERINTA MINIMA)
CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE STAT INCLUSIV CELE LOCALE.
CAZIER FISCAL
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-COPIE CERTIFICAT INMATRICULARE REG. COMERT
-CERTIFCAT CONSTATATOR REMIS DE OFICIUL REG. COMERTULUI DE PE LANGA CAMERA DE COMERT CU 30 ZILE INAINTEA DEPUNERII DOCUMENTELOR DE CALIFICARE
-DOCUMENTE CARE DOVEDESC CAPACITATEA ECONOMICA SI FINANCIARA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- FISA DE INFORMATIE PRIVIND EXPERIENTA SIMILARA (MIN. 3 FISE)
- RECOMANDARI- OBLIGATII CONTRACTUALE IN DESFASURARE . MIN. UN CONTRACT IN DESFASURARE
- DECLARATIE PRIVIND DOTARILE SPECIFICE
- DECLARATII PRIVIND ASIGURAREA CU PERSONAL DE SPECIALITATE SI PERSOANELE RESPONSABILE IN INDEPLINIREA CONTRACTULUI
-DECLARATIE REFERITOARE LA EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT
- INFORMATII REFERITOARE LA STUDII, PREGATIRE FROFESIONALA SI CALIFICAREA PERS. DE CONDUCERE
- DOSAR DE PREZENTARE A SISTEMULUI PROPRIU DE CONDUCERE SI DE ASIGURARE A CALITATII LUCRARII CERTIFICAT ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.03.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: FARA TVA LA CASIERIA CONSILIULUI LOCAL CIOHORANI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.04.2008 12:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI CIOHORANI, JUDETUL IASI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
OFERTANTII SAU IMPUTERNICITII ACESTORA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIOANARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. DINICU GOLESCU, NR. 38, SECTOR 1, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 051796, Romania, Tel.0213118090
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL CIOHORANI
Adresa postala: CIOHORANI, JUD. IASI, Localitatea: CIOHORANI, Cod postal: 707326, Romania, Tel.0232765534, Email: [email protected], Fax: 0232730045
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.03.2008 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer