Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE DRUMURI LOCALE , COM. PUFESTI JUD. VRANCEA


Anunt de participare numarul 85806/03.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Pufesti
Adresa postala: Comuna Pufesti, Judetul Vrancea, Localitatea: Pufesti, Cod postal: 627275, Romania, Punct(e) de contact: primaria pufesti, Tel.0237263052, In atentia: Liviu Ionescu, Email: [email protected], Fax: 0237263052
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE DRUMURI LOCALE , COM. PUFESTI JUD. VRANCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna pufesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MODERNIZAREA DRUMURILOR LOCALE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 3, 723, 525RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 40000 (20000 PT IMM)SE ACCEPTA ORICE MODALITATE DE GARANTIE CONFORM LEGISLATIEI IN VIGOARE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
IN NUME PROPRIU SAU ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
¦ Cerinta obligatorie: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata din care sa rezulte:
a)ca obiectul de activitate al ofertantului include lucrarile care fac obiectul achizitiei publice;
b)ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.64/1995, privind procedura reorganizarii judiciaresi a falimentului.
2.Certificat de inregistrare fiscala emis de Oficiul Registrului Comertului in copie.3.Statutul/actulconstitutiv (contract de societate sau statutul) in copie.ATENTIE! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele de mai sus. De asemenea trebuie prezentate si de subcontractantii declarati in oferta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita informatii cu privire la:
-Fisa informatii generale-¦ Se completeaza Formular 2
Cerinta minima : Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu : - pentru executie :7.000.000 lei- pentru proiectare ; 200.000-rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3ani (bilanutri contabile in copie legalizata pentru anii 2006, 2007, 2008, vizate si inregistrate de organele competente)-Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100): mai mare de 100%, conform bilantului contabil la 31.12.2008.-Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x100): mai mare de 30%, conform bilantului contabil la 31.12.2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani .
Se va prezenta o lista a principalelor lucrari de constructii edilitare, executate in ultimii 5 ani , continand valori, perioade de executie, beneficiari. Pentru lucrarile mentionate vor fi depuse copii dupa contracte de executie, procese verbale de receptie sirecomandari din partea beneficiarilor acelor lucrari .
Cerinta minima: indeplinirea in ultimii 5 ani a 3(trei) contracte de lucrari similare receptionate si cu recomandari din partea beneficiarului in valoare minima cumulata de 3.700.000 lei(faraTVA) .
¦ Cerinta minima:
- Informatii personal angajat (minim 100 angajati)
-Coordonator proiect, inginer specialitateaconstructii, experienta minima in lucrari de 15 ani.
-Responsabil tehnic cu execurtia RTE atestat in domeniile instalatii pentru construtii, experienta minima 5 ani.
-Responsabil tehnic cu controlul calitatii CQ atestat in domeniile construtii, constructii, experienta minima 3 ani. - Informatii personal angajat (2 ingineri specialitatea CFDP, 1 inginer geolog, 1 topometrist)
Se vor prezenta CV-urile personalului de conducere, a responsabilului tehnic si a responsabilului cu calitatea si a altor persoane responsabile direct in indeplinirea contractului.Se completeaza Formular 12I
-Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe si dotari pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze prentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Se va mentiona daca acestea sunt asigurate din dotare proprie si/sau prin contracte de inchiriere. Pentru echipamentele si utilajele care nu sunt asigurate din dotarea proprie se vor prezenta contracte/conventiile de inchiriere cu furnizorii acestora .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2009 11:00
Locul: PRIMARIA PUFESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai candidatilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
DATORITA FAPTULUI CA DOCUMENTATIA ESTE VASTA(DETALII DE EXECUTIE, PLAN INCADRARE, ETC.)NU POATE FI POSTATA ELECTRONIC SI VA FI RIDICATA DE CEI INTERESATI DE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE IN URMA UNEI ADRESE DE INTENTIE.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National De Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. stavroppoleosnr. 6 sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: str. Brailei nr 1153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800319, Romania, Tel.0236460027, Email: [email protected], Fax: 0236460227, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria pufesti
Adresa postala: com pufesti jud vrancea, Localitatea: pufesti, Cod postal: 627275, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2009 10:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer